Το Instagram εισήγαγε νέες δυνατότητες που ονομάζονται Limits and Hidden Words και έχουν σχεδιαστεί για να μειώνουν το μίσος και την κατάχρηση σε δημοφιλείς αναρτήσεις. Η ενημέρωση έχει σχεδιαστεί για να προστατεύει τους χρήστες της, ιδιαίτερα τους δημιουργούς και τα δημόσια χαρακτηριστικά, από το να βλέπουν παρενοχλητικό, ρατσιστικό, ομοφοβικό και σεξιστικό περιεχόμενο σε σχόλια και αιτήματα DM.
Η νέα λειτουργία Limits, που είναι διαθέσιμη από σήμερα, θα επιτρέπει σε όλους τους χρήστες να αποκρύπτουν σχόλια και αιτήματα DM από χρήστες που είτε δεν τα ακολουθούν είτε μόλις άρχισαν να τα ακολουθούν. Επιπλέον, η εφαρμογή θα εκδώσει “μια ακόμη ισχυρότερη προειδοποίηση” και θα σταματήσει τη δημοσίευση αμέσως εάν κάποιος προσπαθήσει να δημοσιεύσει ένα προσβλητικό περιεχόμενο – αντί να περιμένει μια επανάληψη αδικήματος όπως πριν.
«Οι δημιουργοί μας λένε επίσης ότι δεν θέλουν να απενεργοποιήσουν εντελώς τα σχόλια και τα μηνύματα · εξακολουθούν να θέλουν να ακούν από την κοινότητά τους και να χτίζουν αυτές τις σχέσεις», δήλωσε ο επικεφαλής του Instagram, Άνταμ Μοσέρι, σε ανάρτηση ιστολογίου.
Το Instagram ανέφερε ότι ανέπτυξε τα χαρακτηριστικά μετά από ρατσιστική κακοποίηση που απευθυνόταν σε ποδοσφαιριστές του Ηνωμένου Βασιλείου στα άμεσα μηνύματά τους. “Η έρευνά μας δείχνει ότι πολλή αρνητικότητα απέναντι στα δημόσια πρόσωπα προέρχεται από άτομα που δεν τα ακολουθούν ή που τα έχουν ακολουθήσει πρόσφατα και που απλώς συσσωρεύονται αυτήν τη στιγμή”, δήλωσε ο Mosseri.
Η άλλη νέα δυνατότητα, Hidden Words, επιτρέπει στους χρήστες να φιλτράρουν υβριστικά μηνύματα σε αιτήματα DM. Εάν ένα αίτημα περιέχει οποιαδήποτε λέξη φίλτρου που έχετε επιλέξει, τοποθετείται αυτόματα σε έναν κρυφό φάκελο που μπορείτε να επιλέξετε να μην ανοίξει ποτέ – αν και δεν έχει διαγραφεί εντελώς.
Η ενημέρωση, διαθέσιμη από σήμερα, έρχεται αφού το Facebook ανακοίνωσε ότι θα κάνει το Instagram ασφαλέστερο και πιο ιδιωτικό για τους εφήβους. Οι αλλαγές που εισήχθησαν τον περασμένο μήνα περιλαμβάνουν την αυτόματη ιδιωτικοποίηση λογαριασμών για εφήβους κάτω των 16 ετών, περιορίζοντας τη δυνατότητα των διαφημιζόμενων να στοχεύουν προσωπικές πληροφορίες όπως “ενδιαφέροντα” και χρησιμοποιώντας AI για τον εντοπισμό της ηλικίας των χρηστών.
Οι αλλαγές έρχονται επίσης καθώς το Facebook διερευνά τη δημιουργία μιας έκδοσης του Instagram για παιδιά κάτω των 13 ετών. Ενώ είναι ακόμα στα αρχικά στάδια, η ιδέα τράβηξε την προσοχή από τους δημοκρατικούς νομοθέτες που ζήτησαν από την εταιρεία να αναφέρει λεπτομερώς πώς θα λειτουργήσει “δεδομένου του παρελθόντος του Facebook αποτυχίες στην προστασία των παιδιών », έγραψαν. Αντιτίθεται σε 44 γενικούς εισαγγελείς, οι οποίοι έγραψαν ότι “πρόκειται για μια επικίνδυνη ιδέα που θέτει σε κίνδυνο την ασφάλεια των παιδιών μας και τα βάζει άμεσα σε κίνδυνο”.