Η ενημέρωση του TikTok εισάγει προσεκτικές ειδοποιήσεις push για εφήβους

Η ενημέρωση του TikTok εισάγει προσεκτικές ειδοποιήσεις push για εφήβους

Το TikTok σκιαγράφησε μια σειρά από μέτρα που λαμβάνει για τη βελτίωση της ασφάλειας και της ιδιωτικότητας στην πλατφόρμα του για εφήβους. Ίσως η πιο ενδιαφέρουσα από όλες τις αλλαγές είναι η αλλαγή στάσης απέναντι στις ειδοποιήσεις push. Το TikTok θέλει να βοηθήσει τους εφήβους να αναπτύξουν μια πιο υγιή στάση απέναντι στα κοινωνικά μέσα, έτσι ώστε να μην επηρεάζει τον ύπνο τους.

Με βάση τις συμβουλές των παιδιατρικών ειδικών και των υποστηρικτών της ευημερίας των νέων, το TikTok θα σταματήσει να στέλνει ειδοποιήσεις push μετά τις 9 το βράδυ εάν ένας χρήστης είναι ηλικίας 13-15 ετών, ενώ όσοι είναι 16-17 ετών θα σταματήσουν να λαμβάνουν ειδοποιήσεις στις 10 το βράδυ. Ας ελπίσουμε ότι αυτό η αλλαγή θα επιτρέψει στους εφήβους να απενεργοποιήσουν την εφαρμογή αντί να χρειαστεί να ανταποκριθούν σε κάθε μικρό πράγμα που εμφανίζεται.

Μια άλλη αλλαγή που εισάγει το TikTok επιτρέπει στους εφήβους μεταξύ 16-17 ετών να μάθουν πώς λειτουργούν οι λήψεις. Από προεπιλογή, η επιλογή λήψης βίντεο ενός έφηβου χρήστη είναι απενεργοποιημένη, αλλά μπορεί να ενεργοποιηθεί. Ο χρήστης πρέπει να επιβεβαιώσει την επιλογή του πριν επιτρέψει σε άλλους να κατεβάσουν βίντεο. Για χρήστες κάτω των 16 ετών, η επιλογή να επιτρέπεται σε άλλους να κατεβάζουν τα βίντεό τους απενεργοποιείται πλήρως και δεν μπορεί να ενεργοποιηθεί. Επιπλέον, οι έφηβοι κάτω των 16 ετών θα δουν ένα αναδυόμενο παράθυρο όταν πάνε να δημοσιεύσουν ένα βίντεο που ρωτά ποιος πρέπει να έχει το δικαίωμα να παρακολουθήσει το βίντεο.

Τέλος, το TikTok έχει απενεργοποιήσει τα άμεσα μηνύματα για χρήστες ηλικίας 16-17 ετών από προεπιλογή, αν και μπορούν να ενεργοποιηθούν. Αυτή η νέα προεπιλογή βασίζεται σε μια προηγούμενη αλλαγή που απενεργοποίησε πλήρως την αποστολή μηνυμάτων σε λογαριασμούς κάτω των 16 ετών.

Οι αλλαγές που εισάγει το TikTok σήμερα θα πρέπει να βοηθήσουν στην αντιμετώπιση των ευρημάτων που δείχνουν ότι οι νέοι αισθάνονται πιο έντονα πιεσμένοι από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ενώ η Ofcom αναφέρει ότι το 66% των αγοριών ένιωσαν αυξημένες πιέσεις δημοτικότητας ενώ το 75% των κοριτσιών ένιωσαν πίεση από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *