Η Εθνική Υπηρεσία Ασφάλειας της Κυκλοφορίας των ΗΠΑ (NHTSA) ξεκίνησε έρευνα για το σύστημα αυτόματου πιλότου της Tesla. Η έρευνα ακολουθεί 11 συντριβές με σταθμευμένα οχήματα πρώτης απόκρισης από το 2018, τα οποία είχαν ως αποτέλεσμα 17 τραυματίες και έναν θάνατο.
«Τα περισσότερα περιστατικά έλαβαν χώρα μετά από το σκοτάδι και τα ατυχήματα είναι με περιστατικά όπως φώτα πρώτων βοηθειών αυτοκινήτου, φωτοβολίδες, ένα φωτιζόμενο βέλος, και Κώνοι,» το γραφείο του NHTSA της Ελαττώματα Ερευνών (ODI) έγραψε σε ένα έγγραφο με λεπτομέρειες το έρευνα. “Όλα τα εμπλεκόμενα οχήματα επιβεβαιώθηκαν ότι είχαν εμπλακεί είτε σε αυτόματο πιλότο είτε σε τροχαίο ενήμερο Cruise Control κατά την προσέγγιση των ατυχημάτων.”
Η προκαταρκτική αξιολόγηση του ODI επικεντρώνεται στον αυτόματο πιλότο στα μοντέλα Y, X, S και 3 από τα έτη μοντέλου 2014 έως το 2021. Αυτό καλύπτει περίπου 765.000 ηλεκτρικά οχήματα Tesla . Τα εν λόγω περιστατικά έλαβαν χώρα μεταξύ Ιανουαρίου 2018 και Ιουλίου του τρέχοντος έτους, συμπεριλαμβανομένης της Μασαχουσέτης, του Μίσιγκαν και της Αριζόνα. Ο ODI ανέφερε επίσης τρεις συντριβές στην Καλιφόρνια.
Το σύστημα αυτόματου πιλότου διατηρεί το όχημα στο κέντρο της λωρίδας και διατηρεί την ταχύτητα όταν είναι ενεργό στον τομέα λειτουργικής σχεδίασης (ODD). Ωστόσο, δεν είναι ακόμη ένα πλήρες σύστημα αυτόνομης οδήγησης. Οι οδηγοί εξακολουθούν να έχουν την κύρια ευθύνη για τον εντοπισμό και την απόκριση αντικειμένων και συμβάντων (OEDR) – τον εντοπισμό και την ανταπόκριση σε εμπόδια, οχήματα και “δυσμενείς ελιγμούς” από άλλους οδηγούς.
“Η έρευνα θα αξιολογήσει επιπλέον το OEDR από οχήματα όταν συμμετέχει σε λειτουργία αυτόματου πιλότου και ODD στο οποίο λειτουργεί η λειτουργία αυτόματου πιλότου. Η έρευνα θα περιλαμβάνει επίσης εξέταση των συνθηκών που συμβάλλουν στα επιβεβαιωμένα ατυχήματα” που αναφέρονται στο έγγραφο καθώς και παρόμοια ατυχήματα , έγραψε ο ODI.
Το NHTSA διερεύνησε έρευνες στην Tesla για τον πρώτο θάνατο που σχετίζεται με τον αυτόματο πιλότο το 2016. Έκτοτε, η υπηρεσία έχει ανοίξει δεκάδες άλλα περιστατικά στα οποία πιστεύει ότι εμπλέκεται ο αυτόματος πιλότος. Τον Ιούνιο, το NHTSA διέταξε τις αυτοκινητοβιομηχανίες να αναφέρουν περιστατικά που αφορούν ημι-και πλήρως αυτόνομα συστήματα οδήγησης εντός 24 ωρών από την εκμάθησή τους.
Νωρίτερα φέτος, το Εθνικό Συμβούλιο Ασφάλειας Μεταφορών (NTSB) προέτρεψε το NHTSA να εκδώσει αυστηρότερους κανονισμούς για την αυτόνομη οδήγηση, επικαλούμενος την επιστολή της Tesla. “Η Teslaπρόσφατα κυκλοφόρησεμια έκδοση beta του συστήματος αυτόματου πιλότου Level 2, η οποία περιγράφεται ότι έχει πλήρη ικανότητα αυτο-οδήγησης”, έγραψε ο πρόεδρος του NTSB, Robert Sumwalt. “Με την απελευθέρωση του συστήματος, η Tesla δοκιμάζει σε δημόσιους δρόμους μια εξαιρετικά αυτοματοποιημένη τεχνολογία AV αλλά με περιορισμένες απαιτήσεις εποπτείας ή αναφοράς.”