Αναφέραμε την περασμένη εβδομάδα ότι η Samsung τελικά ανταποκρίθηκε στην πίεση των καταναλωτών γύρω από τις διαφημίσεις στις εφαρμογές των μετοχών τους , υποσχόμενος ότι θα τις καταργήσει.
Εκείνη την εποχή πιστεύαμε ότι θα έπρεπε να περιμένουμε μέχρι την επόμενη ενημέρωση του OneUI πριν δούμε την αφαίρεση των διαφημίσεων, αλλά σήμερα οι χρήστες του Twitter αναφέρουν ότι οι διαφημίσεις δεν είναι πλέον παρούσες στη μετεωρολογική εφαρμογή της Samsung.
Ο TM Roh, Πρόεδρος και Επικεφαλής Επιχειρήσεων Κινητής Επικοινωνίας, δήλωσε νωρίτερα:
«Αναζητήσαμε νέες ευκαιρίες ανάπτυξης στους τομείς του περιεχομένου και των διαφημιστικών υπηρεσιών, όπως παιχνίδια και μέσα για να ενισχύσουμε την ολοκληρωμένη εμπειρία οικοσυστήματος Galaxy. Είναι η πιο σημαντική αποστολή μας να καινοτομήσουμε την εμπειρία των καταναλωτών με βάση αυτό ».
Η εφαρμογή καιρού είναι μόνο η αρχή με εφαρμογές όπως το Samsung Pay και το Samsung Themes που εξακολουθούν να εμφανίζουν διαφημίσεις