Το Instagram εισάγει διαφημίσεις στην καρτέλα Shops που ξεκίνησε τον περασμένο Νοέμβριο ως μέρος ενός επανασχεδιασμού της εφαρμογής. Η ώθηση της εταιρείας που ανήκει στο Facebook να φέρει διαφημίσεις σε περισσότερα μέρη της εφαρμογής της έχει αναστατώσει ορισμένους χρήστες, αλλά τουλάχιστον η κίνηση έχει νόημα σε αυτό το πλαίσιο.
Πιο πολύ από ό, τι στο Reels , οι διαφημίσεις φαίνονται φυσιολογικές για την ενότητα αγορών του Instagram, όπου πηγαίνετε για να μελετήσετε προϊόντα από μάρκες και δημιουργούς. Θα μοιάζουν με τα άλλα πλακίδια στην αρχική σελίδα του Shop, αλλά με μια μικρή “χορηγία” ετικέτα που σας λέει ότι κάποιος πληρώθηκε για να σας εμφανίσει προϊόντα..
Όπως εξηγεί ο εκπρόσωπος της μάρκας αποσκευών Away , οι διαφημίσεις τείνουν να είναι πιο επιτυχημένες “σε ένα περιβάλλον όπου ο καταναλωτής βρίσκεται ήδη σε μια νοοτροπία αγορών, την οποία η καρτέλα Shop προσελκύει φυσικά”.
Κάνοντας κλικ σε μια διαφήμιση Shops θα εμφανιστούν περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το προϊόν, συμπεριλαμβανομένων τυχόν πρόσθετων εικόνων και θα μπορείτε να περιηγηθείτε σε περισσότερα στοιχεία από την επωνυμία. Μπορείτε επίσης να αποθηκεύσετε προϊόντα στη λίστα επιθυμιών σας ή να τα μοιραστείτε με φίλους. Όπως συνηθίζεται, μπορείτε επίσης να αποκρύψετε ή να αναφέρετε διαφημίσεις. Σε αντίθεση με τις διαφημίσεις βίντεο του Instagram στο Stories and Reels, δεν μπορείτε να παραλείψετε τις διαφημίσεις φωτογραφιών.