Το Snapchat αναβαθμίζει την κάμερά του για καλύτερη οπτική αναζήτηση

Το Snapchat αναβαθμίζει την κάμερά του για καλύτερη οπτική αναζήτηση

To Snapchat αναβαθμίζει τις οπτικές του δυνατότητες αναζήτησης και τις τοποθετεί στο κέντρο της εφαρμογής του. Η εφαρμογή ξεκινά τώρα τις αλλαγές που ανακοίνωσε τον Μάιο κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης κορυφής Partner. Οι ενημερώσεις περιλαμβάνουν πιο εμφανή τοποθέτηση της δυνατότητας “σάρωσης” – που βρίσκεται τώρα ακριβώς κάτω από το κουμπί κλείστρου της κάμερας – και νέες δυνατότητες που θα προτείνουν φακούς και μουσική με βάση το περιβάλλον σας.

Το Snap πειραματίζεται με την οπτική αναζήτηση, που ονομάζεται «σάρωση» από το 2019. Η λειτουργία επιτρέπει στους χρήστες του Snapchat να εντοπίζουν φυτά και μουσική, να λύνουν μαθηματικά προβλήματα και να σαρώνουν ετικέτες   φαγητού και κρασιού με την κάμερα τους . Αλλά μέχρι τώρα, μεγάλο μέρος αυτής της λειτουργικότητας αγνοούνταν εύκολα, καθώς απαιτούσε μερικά επιπλέον χτυπήματα για πρόσβαση. Με την ενημέρωση να κυκλοφορεί τώρα, η “σάρωση” είναι ορατή κάθε φορά που η κάμερα είναι ανοιχτή.

Το Snapchat προσθέτει επίσης μερικές νέες δυνατότητες που είχε προεπισκοπήσει νωρίτερα φέτος, όπως η δυνατότητα να ψωνίσετε ρούχα στρέφοντας την κάμερα στα είδη ένδυσης. Προσθέτει επίσης συντομεύσεις κάμερας, οι οποίες θα προτείνουν έναν συνδυασμό φακών επαυξημένης πραγματικότητας και μουσικής με βάση το περιβάλλον σας. Για παράδειγμα, η κατάδειξη της κάμερας στο κατοικίδιο ζώο σας μπορεί να υποδηλώνει φακούς AR που προορίζονται να συνεργαστούν με σκύλους και μουσική για να ταιριάξουν με το κλιπ σας.

Αν και το Snap εργάζεται για τις δυνατότητες “σάρωσης” εδώ και αρκετό καιρό, το γεγονός ότι τώρα κάνει τη λειτουργία πολύ πιο εμφανή υπογραμμίζει πόσο μεγάλη προτεραιότητα είναι για την εταιρεία. Το Snap έχει επίσης ενσωματώσει τις δυνατότητες σάρωσης στα πιο πρόσφατα AR Spectacles, τα οποία μπορούν ομοίως να προτείνουν φακούς με βάση αυτό που υπάρχει γύρω σας  .  Η οπτική αναζήτηση βοηθά επίσης το Snap να ανταγωνιστεί για δημιουργικό ταλέντο με αντιπάλους όπως το TikTok και το Instagram (το οποίο τυχαίνει επίσης να δουλεύει στη δική του λειτουργία οπτικής αναζήτησης).  

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *