Το LinkedIn εγκαταλείπει τις Ιστορίες. Η εταιρεία θα κλείσει τη δυνατότητα μέχρι το τέλος του Σεπτεμβρίου, ένα χρόνο μετά την κυκλοφορία τους .Όπως αποδεικνύεται, οι εφήμερες δημοσιεύσεις δεν ταιριάζουν απόλυτα σε κάθε κοινωνικό δίκτυο. Ίσως έχοντας κατά νου την απόδοση επένδυσης (ROI) και τους δείκτες KPI, το LinkedIn λέει ότι οι χρήστες του θέλουν βίντεο που θα παραμένουν μόνιμα στα προφίλ τους και όχι αυτά που εξαφανίζονται.
“Στην ανάπτυξη των Ιστοριών, υποθέσαμε ότι οι άνθρωποι δεν θα ήθελαν ανεπίσημα βίντεο να επισυνάπτονται στο προφίλ τους και ότι η εφήμερη ζωή θα μείωνε τα εμπόδια που οι άνθρωποι αισθάνονται για την ανάρτηση”, έγραψε η Λιζ Λι, ανώτερη διευθύντρια προϊόντος του LinkedIn. “Αποδεικνύεται ότι θέλετε να δημιουργήσετε βιώσιμα βίντεο που αφηγούνται την επαγγελματική σας ιστορία με έναν πιο προσωπικό τρόπο και που αναδεικνύουν τόσο την προσωπικότητά σας όσο και την εξειδίκευσή σας.”
Ως εκ τούτου, η εταιρεία επιστρέφει στον whiteboard. Λαμβάνει υπόψη ό, τι έμαθε από τις Ιστορίες (όπως οι χρήστες που θέλουν δημιουργικά εργαλεία για να ζωντανέψουν τα βίντεο με επαγγελματικό τρόπο) για να δημιουργήσουν μια «επαναλαμβανόμενη εμπειρία βίντεο στο LinkedIn που είναι ακόμη πιο πλούσια και πιο συνομιλητική».
Σχεδόν κάθε μεγάλο κοινωνικό δίκτυο ανέβηκε στο Stories bandwagon αφού τα ονόματα του Snapchat και του Instagram βρήκαν τεράστια επιτυχία με τη μορφή. Παρόλο που η λειτουργία έχει αποδειχθεί επιτυχημένη στα likes του YouTube και του Facebook, οι ιστορίες δεν έχουν απογειωθεί σε κάθε πλατφόρμα. Το Twitter πρόσφατα έκλεισε το Fleets, που μοιάζει με το Stories, λιγότερο από εννέα μήνες μετά την έναρξη της λειτουργίας.