Η παγκόσμια αγορά smart wearable αυξάνεται εδώ και πολλά συνεχόμενα τρίμηνα τώρα, αλλά υπάρχει μια αξιοσημείωτη αλλαγή στη δυναμική των smartbands/smartwatches που ξεκίνησε το 4ο τρίμηνο του 2020, όταν τα smartwatches έγιναν ο κύριος παράγοντας κίνησης για ανάπτυξη.
Οι συνολικές αποστολές αυξήθηκαν 5,6% σε ετήσια βάση το 2ο τρίμηνο του 2021, ενώ οι πωλήσεις των βασικών ζωνών μειώθηκαν κατά 23,8%. Η πτώση αντισταθμίστηκε από τα πλήρη έξυπνα ρολόγια καθώς αυξήθηκαν κατά 37,9% σε ετήσια βάση και αντιπροσωπεύουν τώρα το 62% των παγκόσμιων πωλήσεων.
Στο τμήμα των ρολογιών χειρός, η Apple εξακολουθεί να είναι ηγέτης στο πακέτο με τεράστιο μερίδιο αγοράς 31,1% και αυξήθηκε 29,4% σε ετήσια βάση. Η Huawei και η Garmin ακολουθούν το παράδειγμα με 9% και 7,6%, αντίστοιχα.
Ωστόσο, λαμβάνοντας υπόψη το συνολικό αριθμό των έξυπνων φορετών, η Xiaomi παίρνει το προβάδισμα κυρίως χάρη στο δημοφιλές Mi Band 6 και την εκτεταμένη διαθεσιμότητα παγκοσμίως. Ξεπερνά την Apple με μερίδιο αγοράς 19,6%, καταγράφοντας αύξηση 2,6% σε ετήσια βάση. Η Apple βρίσκεται σε δεύτερη θέση με μερίδιο 19,3% και σημαντική αύξηση 29,4% σε σύγκριση με το δεύτερο τρίμηνο του 2020. Η Huawei καταλαμβάνει την τρίτη θέση με πτώση 53,9% καθώς η κινεζική αγορά της διατηρεί την εταιρεία στη ζωή.