Η Google, το YouTube θα σταματήσουν να εμφανίζονται διαφημίσεις στο περιεχόμενο που δεν αποδέχεται την ανάγκη για κλιματική αλλαγή

Η Google, το YouTube θα σταματήσουν να εμφανίζονται διαφημίσεις στο περιεχόμενο που δεν αποδέχεται την ανάγκη για κλιματική αλλαγή

Νωρίτερα αυτή την εβδομάδα, η Google ανακοίνωσε μια σειρά χαρακτηριστικών σε διάφορα προϊόντα με στόχο να σας δώσεις την δυνατότητα  να κάνετε πιο βιώσιμες επιλογές. Η εταιρεία ακολουθεί τώρα αυτό απαγορεύοντας τις διαφημίσεις ή τη δημιουργία εσόδων από περιεχόμενο που αρνείται την κλιματική αλλαγή. 

Η Google σήμερα εξέδωσε ενημερωμένες «πολιτικές διαφημίσεων και δημιουργίας εσόδων για την κλιματική αλλαγή». Ξεκίνησε με την αποβολή πώς:

Τα τελευταία χρόνια, έχουμε ακούσει απευθείας από έναν αυξανόμενο αριθμό διαφημιστικών και εκδοτικών συνεργατών μας που έχουν εκφράσει ανησυχίες για διαφημίσεις που προβάλλονται ή προωθούν ανακριβείς ισχυρισμούς σχετικά με την κλιματική αλλαγή. Οι διαφημιζόμενοι απλά δεν θέλουν οι διαφημίσεις τους να εμφανίζονται δίπλα σε αυτό το περιεχόμενο. Και οι εκδότες και οι δημιουργοί δεν θέλουν οι διαφημίσεις που προωθούν αυτές τις αξιώσεις να εμφανίζονται στις σελίδες ή τα βίντεό τους.  

Από τον επόμενο μήνα, η Google δεν θα επιτρέψει διαφημίσεις ή δημιουργία εσόδων από περιεχόμενο, συμπεριλαμβανομένων των βίντεο, που «έρχονται σε αντίθεση με την καθιερωμένη επιστημονική συναίνεση σχετικά με την ύπαρξη και τις αιτίες της κλιματικής αλλαγής». Αυτό καλύπτει: παραβίαση περιεχομένου εκδότη, διαφημίσεις που προβάλλονται από την Google και βίντεο YouTube που δημιουργούν έσοδα μέσω του Προγράμματος συνεργατών του YouTube. 

Αυτό περιλαμβάνει περιεχόμενο που αναφέρεται στην κλιματική αλλαγή ως απάτη ή απάτη, ισχυρισμούς που αρνούνται ότι οι μακροπρόθεσμες τάσεις δείχνουν ότι το κλίμα στο πλανήτη θερμαίνεται και ισχυρισμοί που αρνούνται ότι οι εκπομπές αερίων θερμοκηπίου ή η ανθρώπινη δραστηριότητα συμβάλλουν στην κλιματική αλλαγή.

Η Google λέει ότι θα «κάνει διαφοροποίηση μεταξύ περιεχομένου που δηλώνει ψευδή αξίωση ως πραγματικό στοιχείο, έναντι περιεχομένου που αναφέρεται ή συζητά για αυτόν τον ισχυρισμό», με τη διαφήμιση να επιτρέπεται στον τελευταίο. Η εταιρεία διαβουλεύτηκε με εμπειρογνώμονες που συνέβαλαν στη Διακυβερνητική Επιτροπή  των Ηνωμένων Εθνών για τις Εκθέσεις Αξιολόγησης της Κλιματικής Αλλαγής στη χάραξη αυτών των ενημερωμένων πολιτικών.

Θα συνεχίσουμε επίσης να επιτρέπουμε διαφημίσεις και δημιουργία εσόδων σε άλλα θέματα που σχετίζονται με το κλίμα, συμπεριλαμβανομένων δημόσιων συζητήσεων για την πολιτική για το κλίμα, των ποικίλων επιπτώσεων της κλιματικής αλλαγής, νέων ερευνών και άλλων.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *