To Facebook επανατοποθετείται και αλλάζει το όνομα της εταιρείας του την επόμενη εβδομάδα . Προφανώς, ο γίγαντας των κοινωνικών μέσων ενημέρωσης θα έχει ένα νέο όνομα που θα αντικατοπτρίζει την εστίασή του στη δημιουργία ενός metaverse. Είναι επίσης πιθανώς συνδεδεμένο με τον ακυκλοφόρητο κόσμο της κοινωνικής εικονικής πραγματικότητας που ονομάζεται Horizon Worlds. Το ίδιο το κοινωνικό δίκτυο πιθανότατα θα διατηρήσει την επωνυμία του Facebook και θα βρίσκεται υπό μια νέα μητρική εταιρεία, μαζί με το Instagram, το WhatsApp και το Oculus. Αυτό θα ήταν παρόμοιο με αυτό που έκανε η Google το 2015 όταν έθεσε τα διάφορα έργα και τμήματα της, μαζί με την ίδια, στην μητρική της εταιρεία Alphabet.
H αλλαγή ονόματος είναι ένα μυστικό που τηρείται αυστηρά αυτή τη στιγμή και ούτε καν όλοι οι ανώτεροι ηγέτες έχουν γνώση γι ‘αυτό. Ο Μαρκ Ζούκερμπεργκ μιλούσε εδώ και καιρό για να θέλει να κάνει το Facebook μια εταιρεία metaverse και έχει κάνει βήματα προς αυτόν τον στόχο. Νωρίτερα φέτος, το Facebook δημιούργησε μια ομάδα αφιερωμένη στην κατασκευή ενός metaverse και μόλις πριν από λίγες ημέρες, μίλησε για την προσθήκη 10.000 θέσεων εργασίας “υψηλής ειδίκευσης” σε όλη την Ευρωπαϊκή Ένωση τα επόμενα πέντε χρόνια για να δημιουργήσει τις εμπειρίες της εικονικής και επαυξημένης πραγματικότητας. Κυκλοφόρησε επίσης τα Ray-Ban Stories έξυπνα γυαλιά επαυξημένης πραγματικότητας τον Σεπτέμβριο.
Δεν είναι σαφές πόσο καιρό το Facebook σχεδιάζει να αλλάξει το όνομά του, αλλά είναι σχεδόν βέβαιο ότι ελπίζει ότι θα λειτουργήσει ως αντιπερισπασμός από τις έρευνες που αντιμετωπίζει και την πρόσφατη πλημμύρα κακού τύπου. Η πρώην διευθύντρια που έγινε καταγγέλλουσα Frances Haugen παρείχε στο Κογκρέσο και την Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς έναν θησαυρό εσωτερικών εγγράφων, έριξε αρκετές αποκαλύψεις για την εταιρεία και την κατηγόρησε ότι επέλεξε «κέρδος παρά ασφάλεια»-κάτι που ο Ζούκερμπεργκ κατηγορηματικά αρνήθηκε.