Το Instagram δοκιμάζει εργαλεία για να διευκολύνει τους δημιουργούς να βρουν χορηγούς

Το Instagram δοκιμάζει εργαλεία για να διευκολύνει τους δημιουργούς να βρουν χορηγούς

To Instagram δοκιμάζει νέα εργαλεία για να διευκολύνει τους δημιουργούς να κερδίσουν χρήματα μέσω της υπηρεσίας του. Η εφαρμογή δοκιμάζει τώρα συνεργαζόμενα καταστήματα, μια λειτουργία που προεπισκοπήθηκε για πρώτη φορά στην εκδήλωση της Εβδομάδας Δημιουργού τον Ιούνιο και ένα ειδικό εισερχόμενο “συνεργασίες”.

Τα συνεργαζόμενα καταστήματα είναι μια επέκταση των υφιστάμενων δυνατοτήτων αγορών του Facebook, οι οποίες είναι ήδη ευρέως διαθέσιμες. Αλλά η πιο πρόσφατη έκδοση των βιτρινών των καταστημάτων επιτρέπει στους δημιουργούς να συνδέονται με προϊόντα που αποτελούν ήδη μέρος των ρυθμίσεων συνεργατών τους. Οι δημιουργοί θα κερδίσουν προμήθειες όταν οι οπαδοί τους αγοράζουν προϊόντα από αυτά τα καταστήματα (αν και οι ακριβείς όροι αυτών των ρυθμίσεων δεν έχουν αναλυθεί). Η εταιρεία λέει ότι προς το παρόν η λειτουργία αγορών θα είναι διαθέσιμη μόνο για δημιουργούς που είναι μέρος αυτού του προγράμματος συνεργατών.

Το Instagram δοκιμάζει επίσης νέες δυνατότητες εισερχομένων που λέει ότι θα διευκολύνει τις μάρκες να συνδεθούν με δημιουργούς για χορηγίες. Τα DMs του Instagram θα λάβουν μια ειδική ενότητα “συνεργασίες” μόνο για μηνύματα από μάρκες. Η εταιρεία λέει ότι αυτό θα δώσει σε αυτά τα μηνύματα “προτεραιότητα τοποθέτησης” και θα τους επιτρέψει να παραλείψουν την ενότητα “αιτήματα” όπου τα εισερχόμενα μηνύματα συχνά χάνονται.

Ξεχωριστά, η εφαρμογή εργάζεται σε εργαλεία που ταιριάζουν στις επωνυμίες με τους δημιουργούς που αναζητούν χορηγίες. Με τα εργαλεία, οι δημιουργοί μπορούν να προσδιορίσουν τις επωνυμίες με τις οποίες ενδιαφέρονται να συνεργαστούν απευθείας από την εφαρμογή. Ενώ τα brands θα μπορούν να περιηγούνται σε δημιουργούς που ταιριάζουν στις ανάγκες τους με βάση παράγοντες όπως η ηλικία, το φύλο και ο αριθμός των οπαδών.

Τα εργαλεία είναι ακόμα σε πρώιμο στάδιο, με μόνο λίγες εταιρείες και δημιουργοί να συμμετέχουν προς το παρόν. Αλλά η εταιρεία είχε προηγουμένως δηλώσει ότι τέτοια χαρακτηριστικά θα μπορούσαν να επεκταθούν σημαντικά. Ο Μαρκ Ζούκερμπεργκ είπε νωρίτερα φέτος ότι το Instagram σχεδιάζει μια «αγορά επώνυμου περιεχομένου» για να βοηθήσει στη δημιουργία μιας μεγαλύτερης «δημιουργού μεσαίας τάξης».

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *