Κάτι που κάνει η Adobe σχεδόν σε κάθε ετήσια συνέδρια σχεδιασμού της είναι η προεπισκόπηση πειραματικών χαρακτηριστικών που μπορεί μια μέρα να φτάσουν στις εφαρμογές της. Το 2020, ήταν ένα εργαλείο που ονομαζόταν Sharp Shots. Φέτος, ήταν το Project In-Between και ένα χαρακτηριστικό που ονομάζεται Project Morpheus.
Βασιζόμενο στα νευρωνικά φίλτρα της Adobe που έκανε το ντεμπούτο της πέρυσι, το Project Morpheus είναι σε θέση να αυτοματοποιεί τις επεξεργασίες βίντεο καρέ-καρέ με τρόπο που παράγει σταθερά αποτελέσματα. Στο demo που παρουσίασε η εταιρεία, ένας από τους υπαλλήλους της τροποποίησε ένα βίντεο του εαυτού τους όπου είχε μια ουδέτερη έκφραση σε όλη τη διάρκεια για να κάνει ένα χαμόγελο στα χείλη τους. Το έκαναν σε απλές στιγμές, με το Sensei AI της Adobe το μεγαλύτερο μέρος της άρσης βαρέων βαρών.
«Όπως συμβαίνει με όλα τα Adobe Max Sneaks, το Project Morpheus είναι ένας τρόπος με τον οποίο κάνουμε προεπισκόπηση διερευνητικών και μελλοντικών τεχνολογιών από τα ερευνητικά μας εργαστήρια και τις ομάδες μηχανικής. Αυτές οι ιδέες απόδειξης της ιδέας δεν προορίζονται πάντα για συμπερίληψη σε προϊόντα», δήλωσε ένας εκπρόσωπος της εταιρείας. «Αναγνωρίζουμε ότι πρέπει να εξισορροπήσουμε την καινοτομία με την ευθύνη μας να διασφαλίσουμε ότι η τεχνολογία μας χρησιμοποιείται για το καλό των πελατών και της κοινωνίας μας. Η ανάπτυξη της τεχνητής νοημοσύνης μας καθοδηγείται από τις αρχές της Υπευθυνότητας, της Υπευθυνότητας και της Διαφάνειας.»