Την περασμένη εβδομάδα, ένα δελτίο τύπου από τη Hertz ανέφερε ότι η εταιρεία ενοικίασης είχε κάνει παραγγελία για 100.000 Tesla Model 3 για τον στόλο ενοικίασης της. Αργά χθες, ωστόσο, ο Έλον Μασκ έγραψε στο Twitter ότι η παραγγελία απέχει πολύ από το να είναι σταθερή, λέγοντας ότι «δεν έχει υπογραφεί ακόμη συμβόλαιο», ανέφερε το Gizmodo .
Η ανακοίνωση της Hertz ανέφερε ότι έκανε «μια σημαντική επένδυση για να προσφέρει τον μεγαλύτερο στόλο ενοικίασης EV στη Βόρεια Αμερική… [που] περιλαμβάνει μια αρχική παραγγελία 100.000 Tesla μέχρι το τέλος του 2022». Αυτή η έκδοση και μια αναφορά από το Bloomberg, σε συνδυασμό με άλλα καλά νέα για τις πωλήσεις στην Ευρώπη, μπορεί να παρακίνησαν τους επενδυτές να ωθήσουν την αξία της Tesla πάνω από το όριο του 1 τρισεκατομμυρίου δολαρίων.
Η Hertz αποχώρησε από την πτώχευση μόλις πριν από τέσσερις μήνες, αφού αγοράστηκε από την εταιρεία με προβλήματα χρέους Knighthead Capital Management και άλλες εταιρείες για 6 δισεκατομμύρια δολάρια. Ως εκ τούτου, η ανακοίνωση μιας αγοράς 100.000 ηλεκτρικών οχημάτων αξίας περίπου 4,2 δισεκατομμυρίων δολαρίων προφανώς ισχύει.
Η Hertz τεχνικά δεν είπε ποτέ ότι υπέγραψε σύμβαση ή παραγγελία αγοράς για τα οχήματα. Η φράση “μια αρχική παραγγελία 100.000 Tesla μέχρι το τέλος του 2022” θα μπορούσε να εκληφθεί ότι σημαίνει ότι η ίδια η παραγγελία και όχι οι παραδόσεις οχημάτων θα πραγματοποιηθούν στα τέλη του 2022. Η ίδια η Tesla δεν απάντησε ποτέ στα αρχικά νέα.
Το tweet του Μασκ ήρθε ως απάντηση στον χρήστη του Twitter “Tesla Silicon Valley Club”, ο οποίος τον ευχαριστούσε για την πρόσφατη άνοδο της τιμής της μετοχής της Tesla. Ωστόσο, φάνηκε να θέλει να μειώσει κάποια από αυτή τη διαφημιστική εκστρατεία, δηλώνοντας ότι οποιαδήποτε συμφωνία της Hertz δεν θα είχε αντίκτυπο στις πωλήσεις της εταιρείας και στο τελικό αποτέλεσμα.
«Η Tesla έχει πολύ μεγαλύτερη ζήτηση από την παραγωγή, επομένως θα πουλάμε αυτοκίνητα στη Hertz μόνο με το ίδιο περιθώριο κέρδους όπως και στους καταναλωτές. Η συμφωνία Hertz έχει μηδενική επίδραση στα οικονομικά μας».