Η Intel κυκλοφόρησε τους επιτραπέζιους επεξεργαστές Alder Lake-S 12ης γενιάς την περασμένη εβδομάδα και παρόλο που έχει βελτιστοποιηθεί για να λειτουργεί καλά στα Windows 11, η εταιρεία σημείωσε στον οδηγό προγραμματιστών του Alder Lake ότι το υπάρχον λογισμικό διαχείρισης ψηφιακών δικαιωμάτων (DRM) σε παιχνίδια θα απαιτούσε ενημερώσεις για να υποστηρίξουν σωστά την αρχιτεκτονική Performance Hybrid της Alder Lake, την οποία η Intel αποκαλεί Big-Bigger.
Απευθυνόμενος στους προγραμματιστές, η εταιρεία είπε:
Εάν το υπάρχον ή το επερχόμενο παιχνίδι σας χρησιμοποιεί ενδιάμεσο λογισμικό DRM, ίσως θελήσετε να επικοινωνήσετε με τον πάροχο ενδιάμεσου λογισμικού και να επιβεβαιώσετε ότι υποστηρίζει υβριδικές αρχιτεκτονικές γενικά, και ειδικότερα την επερχόμενη πλατφόρμα Intel ADL. Λόγω της φύσης των σύγχρονων αλγορίθμων DRM, μπορεί να χρησιμοποιεί ανίχνευση CPU και θα πρέπει να γνωρίζει τις επερχόμενες υβριδικές πλατφόρμες.
Δείτε πώς περιγράφει το πρόβλημα η Intel:
Ορισμένο λογισμικό διαχείρισης ψηφιακών δικαιωμάτων (DRM) παιχνιδιών τρίτων ενδέχεται να αναγνωρίζει εσφαλμένα τους αποδοτικούς πυρήνες (E-cores) επεξεργαστών Intel® Core™ 12ης γενιάς ως άλλο σύστημα. Αυτό αποτρέπει την επιτυχή εκτέλεση των παιχνιδιών που εφαρμόζουν αυτό το λογισμικό DRM. Τα παιχνίδια ενδέχεται να διακοπούν κατά την εκκίνηση ή το παιχνίδι ή να τερματιστούν απροσδόκητα.
Σήμερα, η εταιρεία δημοσίευσε μια πλήρη λίστα παιχνιδιών που επηρεάζονται, κυρίως τίτλους που βασίζονται στο Denuvo, και δήλωσε επίσης ότι μια επιδιόρθωση λογισμικού κυκλοφορεί από τον προμηθευτή DRM.
Έχει επίσης αναρτηθεί μια λύση που ενεργοποιεί τη λειτουργία συμβατότητας παιχνιδιών παλαιού τύπου για πολλούς τίτλους στα Windows 10. Για τέτοια παιχνίδια, η Intel συνιστά είτε να ενημερώσετε τα Windows 11 για να επιλύσετε το πρόβλημα είτε να χρησιμοποιήσετε αυτήν την λύση που παρέχεται από την Intel που ονομάζεται λύση Κλείδωμα κύλισης.
Τα βήματα για την ενεργοποίηση της λύσης δίνονται παρακάτω:
- Ενεργοποίηση συστήματος και είσοδος στη ρύθμιση του BIOS του συστήματος.
- Ενεργοποιήστε τη λειτουργία συμβατότητας παλαιού παιχνιδιών σε ON (μόνο μία φορά) στο BIOS.
- Αποθηκεύστε τις αλλαγές ρύθμισης του BIOS και βγείτε.
- Εκκίνηση σε λειτουργικό σύστημα.
- Ενεργοποιήστε το πλήκτρο Κλείδωμα κύλισης πληκτρολογίου.
- Εκκίνηση επηρεασμένου τίτλου παιχνιδιού.
- Ενεργοποιήστε το πλήκτρο Κλείδωμα κύλισης πληκτρολογίου OFF μετά το τέλος του τίτλου του παιχνιδιού.