Το Metaverse είναι εδώ. Ίσως πρόκειται για έναν εντελώς εικονικό κόσμο. Ίσως είναι μια σειρά από API που προορίζονται να μεταφέρουν τον ψηφιακό σας εαυτό από τη μια πλατφόρμα στην άλλη, χωρίς κανέναν ιδιοκτήτη. Ίσως είναι μια απόσπαση της προσοχής από όλα τα προβλήματα του Facebook —με συγχωρείτε, του Meta—, είτε αυτά είναι ηθικά, ηθικά ή νομικά.
Στις 28 Οκτωβρίου – όταν ο Mark Zuckerberg ανακοίνωσε την επόμενη γενιά του Facebook και στη συνέχεια προχώρησε ολοταχώς στο να κάνει το metaverse πράγμα – οι CEOs σε όλο τον κόσμο είπαν συλλογικά κάτι σύμφωνα με τα ακόλουθα.
«Metaverse, ε; Θα πρέπει να ασχοληθούμε με αυτό. Κάντο να συμβεί.”
Η Walt Disney Co. δεν αποτελεί εξαίρεση. Και σε μια στιγμή, ο Διευθύνων Σύμβουλος Μπομπ Τσάπεκ έβαλε τους συντάκτες ομιλίας να δουλέψουν εν όψει των (οικονομικών ) κερδών της εταιρείας για το τέταρτο τρίμηνο και το τέλος του έτους στις 10 Νοεμβρίου. Η αποστολή; Το metaverse, και να το κάνει κάτι που θα κάνει σίγουρα στο μέλλον η Disney.