Το Facebook μπορεί σύντομα να σας βοηθήσει να διαχειριστείτε τα υπερβολικά ομιλητικά άτομα στη ροή κοινωνικής δικτύωσης σας. Η Meta δοκιμάζει τα στοιχεία ελέγχου της ροής ειδήσεων που σας επιτρέπουν να αυξήσετε ή να μειώσετε τον όγκο του περιεχομένου που βλέπετε από φίλους, ομάδες, Σελίδες και σχετικά θέματα. Εάν ένας συγγενής δημοσιεύει πολύ συχνά ενώ μια αγαπημένη ομάδα δεν εμφανίζεται σχεδόν καθόλου, μπορείτε να εξισορροπήσετε τις εμφανίσεις του στις προτιμήσεις σας.
Τα ήδη διαθέσιμα στοιχεία ελέγχου για τα αγαπημένα, η επανασύνδεση, η αναβολή και η κατάργηση παρακολούθησης θα πρέπει επίσης να είναι πιο εύκολο να βρεθούν. Η δοκιμή του Facebook είναι αρχικά διαθέσιμη μόνο σε ένα «μικρό ποσοστό» χρηστών, αλλά θα επεκταθεί τις επόμενες εβδομάδες. Η εταιρεία δίνει στους διαφημιστές επιλογές για να αποκλείσουν τις διαφημίσεις τους από γενικά θέματα όπως “Ειδήσεις και Πολιτική”, “Έγκλημα και τραγωδία” και “Συζητούμενα κοινωνικά ζητήματα”.
Το timing είναι κατάλληλο, αν και μπορεί να μην ικανοποιήσει τους κριτικούς. Η πληροφοριοδότης Φράνσις Χάουγκεν και οι πολιτικοί που την υποστηρίζουν κατακρίνουν τις αλγοριθμικές ροές του Facebook για την προώθηση της δέσμευσης σε σχέση με υγιείς συνήθειες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Ομοίως, η Meta περιόρισε πρόσφατα τη στόχευση διαφημίσεων για ευαίσθητα θέματα στα προϊόντα της. Αυτές οι τελευταίες κινήσεις επαναφέρουν μέρος της δύναμης στα χέρια των χρηστών και των εμπόρων, αλλά δεν προσφέρουν τόσο έλεγχο όσο θα ήθελαν ορισμένοι.