H Samsung ανακοίνωσε ότι πούλησε ένα εκατομμύριο μονάδες της τηλεόρασης της κατηγορίας Lifestyle, The Frame. Το Frame έφτασε σχεδόν ένα ακόμη ορόσημο πωλήσεων δύο εκατομμυρίων μονάδων από την αρχική του κυκλοφορία το 2017 – φυσικά, η τηλεόραση έχει εξελιχθεί από την αρχική της κυκλοφορία με βελτιωμένες προδιαγραφές και πιο κομψό σχεδιασμό.
Σχολιάζοντας το The Frame, ο Simon Sung, Εκτελεστικός Αντιπρόεδρος και Επικεφαλής της Ομάδας Πωλήσεων & Μάρκετινγκ της Visual Display Business στη Samsung, δήλωσε:
«Το Frame δεν είναι απλώς μια συσκευή για παρακολούθηση τηλεόρασης, αλλά ένα προϊόν lifestyle που βελτιώνει έναν χώρο με το σχεδιάζει και εμπλουτίζει τη ζωή των καταναλωτών με μια εκτενή συλλογή έργων τέχνης. Συνεχίζουμε να αναζητούμε τρόπους για να ενισχύσουμε τις προσφορές του The Frame για να βρούμε καινοτόμους τρόπους ικανοποίησης των εξελισσόμενων αναγκών και επιθυμιών των καταναλωτών. Επίσης, πάντα διερευνούμε συνεργασίες με νέα μουσεία, γκαλερί και καλλιτέχνες για να προσφέρουμε ένα πολύ ευρύτερο φάσμα συλλογών στο Art Store.»
Η Samsung είπε ότι το The Frame έχει δει μεγάλη ζήτηση στη Βόρεια Αμερική και την Ευρώπη, γεγονός που τη βοήθησε να επιτύχει τον στόχο πωλήσεων ενός εκατομμυρίου. Η νοτιοκορεάτικη εταιρεία είπε επίσης ότι οι καταναλωτές περνούν περισσότερο χρόνο στο σπίτι λόγω των τάσεων της δουλειάς από το σπίτι και της πανδημίας, επομένως η ζήτηση για οικιακή ψυχαγωγία έχει αυξηθεί. Καθώς το The Frame λειτουργεί για να συνδυάζεται με το περιβάλλον, ήταν μια δημοφιλής επιλογή για όσους μπορούν να αντέξουν οικονομικά την υψηλή τιμή (προς το παρόν έχει έκπτωση για τη Black Friday).
Η τελευταία έκδοση του The Frame κυκλοφόρησε τον Ιούλιο με μια νέα επιλογή 85 ιντσών και μια πιο λεπτή στεφάνη 24,9 mm – το μισό πλάτος από το μοντέλο του 2020. Η Samsung αύξησε επίσης τη χωρητικότητα του The Frame από 500MB σε 6GB, ώστε να μπορείτε να αποθηκεύσετε 1.200 φωτογραφίες σε ανάλυση 4K – αυτές εμφανίζονται όταν δεν αναπαράγεται ένα βίντεο για να κάνει την τηλεόρασή σας να μοιάζει με εικόνα με πλαίσιο.