Η εταιρεία αναλύσεων IDC ανακοίνωσε αυξήθηκαν κατά 9,9% το 3ο τρίμηνο οι πωλήσεις smartwatch και έχουν αρχίσει να αντικαθιστούν τα τυπικά φθηνότερα έξυπνα βραχιολάκια . Η IDC είπε ότι οι φορητές συσκευές που φοριούνται στον καρπό κυριαρχούνταν από συσκευές της Xiaomi, αλλά τώρα έχουν απομακρυνθεί από την πρώτη θέση και η Apple και η Huawei βρίσκονται πλέον ισόπαλες στην πρώτη θέση.
Σχολιάζοντας αυτό το φαινόμενο, ο Jitesh Ubrani, διευθυντής έρευνας για το IDC Mobility and Consumer Device Trackers, δήλωσε:
«Η ζήτηση μετατοπίζεται σιγά σιγά από τα βραχιολάκια προς τα ρολόγια, καθώς οι καταναλωτές θέλουν όλο και περισσότερο μια πιο ικανή συσκευή και καθώς το χάσμα στην τιμολόγηση μειώνεται. Ο αριθμός των ρολογιών που πωλούνται για κάτω από $100 είναι τώρα ίσος με τα βραχιολάκια, τα οποία κυριαρχούσαν σε αυτή τη ζώνη τιμών στο παρελθόν. Η ανάπτυξη μεταξύ των ινδικών και κινεζικών εμπορικών σημάτων ηγείται του χώρου ρολογιών χαμηλού επιπέδου, ενώ η Apple, η Huawei και η Samsung διατηρούν τη θέση τους στην υψηλότερη κατηγορία».
Όσον αφορά το σύνολο της αγοράς φορητών συσκευών, η οποία περιλαμβάνει και ακουστικά, τα δεδομένα είναι τα εξής:
Εταιρεία | 3Q21 Αποστολές | 3Q21 Μερίδιο Αγοράς | 3Q20 Αποστολές | 3Q20 Μερίδιο αγοράς | Ετήσια ανάπτυξη |
1. Apple | 39,8 | 28,8% | 41,3 | 32,8% | -3,6% |
. Samsung | 12,7 | 9,2% | 11,2 | 8,9% | 13,8% |
3. Xiaomi | 12,7 | 9,2% | 16,7 | 13,2% | -23,8% |
4. Huawei | 10,9 | 7,9% | 10,5 | 8,4% | 3,7% |
5. Φανταστείτε Marketing | 10 | 7,2% | 3,3 | 2,6% | 206,4% |
Άλλοι | 52,2 | 37,7% | 42,9 | 34,1 % | 21,6% |
Σύνολο | 138,4 | 100,0% | 125,9 | 100,0% | 9,9% |
Η πρώτη θέση της Apple στον πίνακα είναι αρκετά ενδιαφέρουσα επειδή η IDC σημείωσε ότι η Apple σημείωσε τεράστια πτώση 35,3% στις αποστολές Apple Watch το τρίτο τρίμηνο. Ευτυχώς, τα ακουστικά AirPods και Beats έχουν πουλήσει καλά, επιτρέποντας στην εταιρεία να διατηρήσει την πρώτη της θέση σε ολόκληρη την αγορά φορητών συσκευών.