Η Amazon εξηγεί την αιτία πίσω από τη μαζική διακοπή λειτουργίας AWS της Τρίτης

Η Amazon εξηγεί την αιτία πίσω από τη μαζική διακοπή λειτουργίας AWS της Τρίτης

H Amazon δημοσίευσε μια σύνοψη   για να ρίξει λίγο φως στη βασική αιτία πίσω από τη μαζική διακοπή του AWS αυτής της εβδομάδας που κατέστρεψε μια μακρά λίστα ιστότοπων υψηλού προφίλ και διαδικτυακών υπηρεσιών, συμπεριλαμβανομένων των Ring, Netflix , Amazon Prime Video και Roku.

Η διακοπή ξεκίνησε περίπου στις 10:30 π.μ. EST της Τρίτης. Επηρέασε την περιοχή US-EAST-1 AWS, η οποία εξασφαλίζει συνδεσιμότητα για ανθρώπους και εταιρείες στο βορειοανατολικό τμήμα των Ηνωμένων Πολιτειών.

Ως αποτέλεσμα, η ροή μέσω Netflix, Amazon Prime και Roku επηρεάστηκε αμέσως μαζί με τις συσκευές Ring, κατεστραμμένη και απρόσιτη, σύμφωνα με χρήστες που ανέφεραν ότι δεν μπορούσαν να συνδεθούν με τις κάμερές τους.

Περίπου την ίδια περίοδο, οι υπάλληλοι της Amazon άρχισαν να μοιράζονται στο Reddit ότι δεν μπορούσαν πλέον να έχουν πρόσβαση στις εσωτερικές εφαρμογές που απαιτούνται για τη σάρωση πακέτων, την πρόσβαση σε διαδρομές παράδοσης ή για να δουν τα επερχόμενα χρονοδιαγράμματα.

“Στις 7:30 π.μ. PST, μια αυτοματοποιημένη δραστηριότητα για την κλιμάκωση της χωρητικότητας μιας από τις υπηρεσίες AWS που φιλοξενούνται στο κύριο δίκτυο AWS προκάλεσε μια απροσδόκητη συμπεριφορά από μεγάλο αριθμό πελατών εντός του εσωτερικού δικτύου”, εξήγησε η Amazon σε μια περίληψη αυτού του περιστατικού. .

“Αυτό είχε ως αποτέλεσμα ένα μεγάλο κύμα δραστηριότητας σύνδεσης που κατέκλυσε τις συσκευές δικτύωσης μεταξύ του εσωτερικού δικτύου και του κύριου δικτύου AWS, με αποτέλεσμα καθυστερήσεις στην επικοινωνία μεταξύ αυτών των δικτύων.

“Αυτές οι επιθέσεις αύξησαν την καθυστέρηση και τα σφάλματα για υπηρεσίες που επικοινωνούν μεταξύ αυτών των δικτύων, με αποτέλεσμα ακόμα περισσότερες προσπάθειες σύνδεσης και επαναλήψεις. Αυτό οδήγησε σε επίμονη συμφόρηση και προβλήματα απόδοσης στις συσκευές που συνδέουν τα δύο δίκτυα.”

Το Κέντρο Επικοινωνίας Υποστήριξης βασίζεται επίσης στο εσωτερικό δίκτυο AWS, επομένως η δυνατότητα δημιουργίας υποθέσεων υποστήριξης επηρεάστηκε από τις 7:33 π.μ. έως τις 2:25 μ.μ. PST. Αναμένουμε να κυκλοφορήσουμε μια νέα έκδοση του Service Health Dashboard στις αρχές του επόμενου έτους που θα διευκολύνει την κατανόηση του αντίκτυπου της υπηρεσίας και μια νέα αρχιτεκτονική συστήματος υποστήριξης που εκτελείται ενεργά σε πολλές περιοχές AWS για να διασφαλίσουμε ότι δεν θα έχουμε καθυστερήσεις στην επικοινωνία με τους πελάτες. – Amazon

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *