To TikTok ανακοίνωσε σήμερα ότι θα λανσάρει πρόσθετες δυνατότητες προσαρμογής στη ροή “For You”, την ατελείωτη σελίδα βίντεο που έκανε την εφαρμογή τόσο δημοφιλή. Η εταιρεία αναγνώρισε σε μια έκδοση σημερινή της ότι ο προγνωστικός αλγόριθμός της θα μπορούσε να ενισχύσει τις αρνητικές εμπειρίες επαναλαμβάνοντας βίντεο για συναισθηματικά ασταθή θέματα – όπως χωρισμούς.
Το TikTok έγινε δημοφιλές με την ισχύ του αλγορίθμου του. Δίπλα με την προειδοποίηση, η εφαρμογή θα συνιστούσε βίντεο των χρηστών που τηρούσαν τόσο πολύ τα γούστα τους, που υποστηρίχθηκε ότι προβλέπει τη σεξουαλικότητα των ανθρώπων που δεν το γνώριζαν οι ίδιοι. Ταυτόχρονα, η τάση του αλγορίθμου να σας δίνει περισσότερα από αυτά που σας ενδιαφέρουν μπορεί να οδηγήσει σε αρνητικά αποτελέσματα εάν αυτό που σας ενδιαφέρει έχει αρνητική επίδραση στη ζωή σας.
Για να επιστρέψουμε στο παράδειγμα του χωρισμού, το TikTok επισημαίνει ότι κάποιος που χώρισε πρόσφατα με έναν σύντροφο μπορεί να καταλήξει να κατακλυστεί από πολλά βίντεο χωρισμού στη ροή του, ενισχύοντας αρνητικά συναισθήματα. Είναι ένα ζήτημα με το οποίο έχουν ταλαιπωρηθεί άλλες πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης και το οποίο καμία δεν έχει λύσει ακόμη αποτελεσματικά. Η προσέγγιση του TikTok δεν θα διώξει μόνο χονδρικά τέτοιο περιεχόμενο από τον ιστότοπο. Θα εξετάσει τη διαφοροποίηση της συχνότητας εμφάνισης αυτών των βίντεο στη ροή, ώστε να μην “ομαδοποιούνται” και να είναι διάσπαρτα με άσχετα βίντεο.
«Εργαζόμαστε επίσης για να αναγνωρίσουμε εάν το σύστημά μας μπορεί κατά λάθος να προτείνει μόνο πολύ περιορισμένους τύπους περιεχομένου που, αν και δεν παραβαίνουν τις πολιτικές μας, θα μπορούσαν να έχουν αρνητικές επιπτώσεις εάν αυτό είναι το μεγαλύτερο μέρος του περιεχομένου που παρακολουθεί κάποιος, όπως περιεχόμενο σχετικά με τη μοναξιά ή απώλεια βάρους. Στόχος μας είναι η ροή For You κάθε ατόμου να περιλαμβάνει ένα εύρος περιεχομένου, δημιουργών και θεμάτων», είπε η ομάδα του TikTok, σε διαβούλευση με ειδικούς σε τομείς που κυμαίνονται από την ψυχολογία έως την ηθική της τεχνητής νοημοσύνης.
Η εταιρεία θα επεκτείνει επίσης τώρα τις δυνατότητες επιμέλειάς της (κυρίως ένα κουμπί που δεν ενδιαφέρεται αυτήν τη στιγμή) με ένα νέο εργαλείο για να «βοηθήσει τους ανθρώπους να προσαρμόσουν τη τροφή τους – είτε για χορτοφάγο που θέλει να δει λιγότερες συνταγές με κρέας είτε για κάποιον που εργάζεται για την αυτοεκτίμηση που θα προτιμούσε να δει λιγότερα μαθήματα ομορφιάς».
Δεν είναι ακόμη σαφές πότε θα είναι διαθέσιμο αυτό το νέο εργαλείο, αλλά θα σας ενημερώσουμε όταν μάθουμε περισσότερα.