Η Amazon φτάνει στο τέλος της αιχμής –ο όρος που χρησιμοποιεί η εταιρεία για να αναφέρεται στις χειμερινές διακοπές, καθώς και στις δικές της εταιρικές διακοπές, Prime Day – όταν οι εργαζόμενοί της υφίστανται τη μεγαλύτερη πίεση, συχνά απαιτείται να παρακολουθούν υποχρεωτικές υπερωρίες και δεν επιτρέπεται ο προγραμματισμός οποιωνδήποτε ημερών διακοπών. Συμπίπτει επίσης με την πρόσληψη ενός κατακλυσμού προσωρινών εργαζομένων, με την προβλεπόμενη 150.000 προσθήκη , το μεγαλύτερο κύμα διακοπών του μέχρι σήμερα.
Είναι ταραχώδης στις καλύτερες στιγμές. Ωστόσο, σύμφωνα με ένα εσωτερικό email και τις μαρτυρίες τεσσάρων νυν ή πρώην συνεργατών τους στους οποίους δόθηκε η ανωνυμία λόγω φόβου αντιποίνων, είναι επίσης μια εποχή του χρόνου που η Amazon αναμένει ότι κάποιοι από το εργατικό δυναμικό της θα μειώσουν το άγχος στους συναδέλφους τους. , ή στον εαυτό τους.
“Το Peak είναι μια πολυάσχολη στιγμή για ολόκληρη την ομάδα μας, καθώς όλοι είναι αφοσιωμένοι στο να βοηθούν τους πελάτες να λάβουν τα πακέτα διακοπών τους στην ώρα τους. Είναι εύκολο να αισθάνεσαι άγχος και πίεση”, αναφέρει το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που διέρρευσε με ημερομηνία 23 Νοεμβρίου. “Και ενώ οι περισσότεροι από εμάς δεν θέτουμε ποτέ κίνδυνο για τους άλλους, μερικοί άνθρωποι μπορεί να ενεργούν με τρόπο που προκαλεί ανησυχία. Αυτό μπορεί να οφείλεται σε πολλούς παράγοντες στη ζωή τους, όχι μόνο σε αυτό που βιώνουν στη δουλειά. Ανεξάρτητα από την αιτία, στο χώρο εργασίας Η βία δεν είναι ποτέ η απάντηση.”
Ο εργαζόμενος που δημοσίευσε το email δεν μπορούσε να θυμηθεί παρόμοια μηνύματα κατά τη διάρκεια προηγούμενων κορυφών. «Είμαι με την Amazon λίγο περισσότερο από τέσσερα χρόνια τώρα και δεν έχουν αναφέρει ποτέ τίποτα για την ψυχική μας κατάσταση μέχρι τώρα», έγραψαν σε ένα email. «Η ηγεσία μας δεν έχει ανακοινώσει τίποτα [εκτός] από ζητήματα που σχετίζονται με τις ποσοστώσεις».
Το email συνεχίζει να δημιουργεί μια σύνδεση μεταξύ του εξαντλητικού φόρτου εργασίας της αιχμής και της πιθανότητας αυτοτραυματισμού. «Να θυμάστε ότι η ψυχική σας υγεία έχει σημασία», γράφει. “Εάν αντιμετωπίζετε άγχος, συναισθήματα κατάθλιψης, άγχους ή σκέψεις αυτοκτονίας, μιλήστε με τον διευθυντή σας, έναν επιχειρηματικό συνεργάτη ανθρώπινου δυναμικού ή έναν επαγγελματία ψυχικής υγείας.” Κατευθύνει τους εργαζόμενους να χρησιμοποιήσουν τους «δωρεάν, εμπιστευτικούς συμβούλους και άλλους πόρους» της εταιρείας.
Μια αναφορά του 2019 στο Daily Beast δημοσιοποίησε μερικές από τις κλήσεις 911 που είχαν γίνει από πολλές αποθήκες της Amazon, συμπεριλαμβανομένης μιας εγκύου εργάτριας που απείλησε να μαχαιρώσει τον εαυτό της και το αγέννητο παιδί της. Ο Τζέις Κράουτς, ένας πρώην υπάλληλος που αναφέρεται στην ιστορία, είπε ότι «τα άτομα που έχουν βλάβες [είναι] σύνηθες φαινόμενο» σε αυτές τις εγκαταστάσεις.
Ένας εκπρόσωπος της Amazon αρνήθηκε να απαντήσει σε συγκεκριμένες ερωτήσεις που έστειλε η Engadget, συμπεριλαμβανομένου του εάν η εταιρεία είχε παρατηρήσει κάποια αύξηση στη βία στο χώρο εργασίας. Αντίθετα, η εταιρεία παρείχε την ακόλουθη δήλωση: «Γνωρίζουμε ότι ήταν ένας δύσκολος ενάμιση χρόνο για όλους και, όπως οι περισσότερες μεγάλες εταιρείες, εργαζόμαστε για να υποστηρίξουμε τις ομάδες μας με πολλούς διαφορετικούς τρόπους. Αυτό περιλαμβάνει την παροχή πόρων καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους για οποιονδήποτε μπορεί να αντιμετωπίζει άγχος στην προσωπική του ζωή ή στην εργασία, και να βεβαιωθείτε ότι αισθάνονται ότι τους βλέπουν και ότι μπορούν να ζητήσουν βοήθεια εάν τη χρειάζονται».