Το 2020, το Spotify αποκάλυψε ότι δοκίμαζε μια ρύθμιση διαφημίσεων που θα έκανε τους κωδικούς προώθησης και τις ειδικές διευθύνσεις URL κατά τη διάρκεια των διαφημίσεων podcast παρελθόν. Από σήμερα, αυτές οι διαφημίσεις εντός εφαρμογής αρχίζουν να κυκλοφορούν. Η εταιρεία λέει ότι οι κάρτες παρότρυνσης για δράση (CTA) θα αρχίσουν να εμφανίζονται στις πρωτότυπες και αποκλειστικές εκπομπές της όταν αναφέρεται η αντίστοιχη διαφήμιση ή προσφορά κατά τη διάρκεια ενός επεισοδίου.
Οι νέες κάρτες CTA θα εμφανιστούν στην εφαρμογή Spotify μόλις προβληθεί η διαφήμιση κατά τη διάρκεια ενός podcast στη διεπαφή του προγράμματος αναπαραγωγής καθώς και στις σελίδες εκπομπής και επεισοδίου. Αν αφήσετε κάποιο από αυτά τα μέρη για να κάνετε κάτι άλλο — όπως ροή μουσικής, για παράδειγμα — οι διαφημίσεις θα εμφανίζονται όταν επιστρέψετε σε αυτό το podcast σε αυτές τις τρεις τοποθεσίες. Ουσιαστικά, το Spotify θεωρεί αυτό ως έναν τρόπο όχι μόνο για να σας απαλλάξει από την ανάγκη να θυμάστε έναν κωδικό προσφοράς ή μια συγκεκριμένη διεύθυνση URL, αλλά υποστηρίζει επίσης ότι θα μπορείτε να αλληλεπιδράτε με διαφημίσεις ή επωνυμίες που σας ενδιαφέρουν όταν έχετε τον χρόνο να να το κάνεις. Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι ένα απλό πάτημα, αν σας ενδιαφέρει αυτό που μόλις ακούσατε, είναι πολύ πιο βολικό από το να πληκτρολογήσετε με μη αυτόματο τρόπο τις συνήθεις πληροφορίες. Φυσικά, το μειονέκτημα είναι ότι τώρα θα βλέπετε διαφημίσεις στην εφαρμογή όταν ακούτε συγκεκριμένα podcast — ακόμα κι αν είστε συνδρομητής επί πληρωμή.
Το Spotify δεν το βλέπει αυτό ως πιθανό πρόβλημα, καθώς ακόμη και οι πληρωμένοι χρήστες ακούν διαφημίσεις σε podcast όταν ακούν εκπομπές μέσω της εφαρμογής του. Οι διαφημίσεις κρατούν τα podcast στη ζωή τελικά και έχουν μετατρέψει το μέσο σε ένα επικερδές εργαλείο για τις επιχειρήσεις για την προώθηση αγαθών και υπηρεσιών. Ωστόσο, κάποιοι μπορεί να υποστηρίξουν ότι η προβολή μιας διαφήμισης στην εφαρμογή και η ακρόαση μιας κατά τη διάρκεια μιας εκπομπής είναι δύο πολύ διαφορετικά πράγματα. Οι επωνυμίες πιθανότατα θα είναι πρόθυμες να ξεκινήσουν γρήγορα, αν και το Spotify λέει ότι οι διαφημίσεις με δυνατότητα κλικ έχουν δημιουργήσει διπλάσιες επισκέψεις στον ιστότοπο κατά τη φάση της πρώιμης υιοθέτησης από ό,τι η «παραδοσιακή» διαφήμιση για εταιρείες όπως η Ulta Beauty, η Athletic Greens και η Squarespace.