Η λειτουργία “πλήρης αυτοοδήγηση” (FSD) της Tesla είχε μια δύσκολη ιστορία, για να τα θέσω γενναιόδωρα. Είναι εμπλακεί σε πολλά ατυχήματα και επίμονα σφάλματα λογισμικού . Επίσης, πρόκειται να κοστίσει περισσότερα χρήματα.
Η αύξηση αντιπροσωπεύει επιπλέον 2.000 $ που επιβαρύνονται με την ήδη όχι ασήμαντη τιμή: ένα νέο συνολικό σύνολο 12.000 $ ή το μεγαλύτερο μέρος του δρόμου προς ένα Honda Civic. Ούτε είναι η πρώτη φορά που το FSD γίνεται πιο ακριβό. Το 2020, ο Μασκ (και πάλι στο Twitter) ανακοίνωσε μια περίπου 2.000 $ αύξηση τιμής. Αυτή η πιο πρόσφατη αύξηση, διευκρίνισε ο Μασκ, θα ισχύει μόνο στις ΗΠΑ. πρόσθεσε ότι η τιμή του χαρακτηριστικού “θα αυξηθεί όσο πλησιάζουμε στην έκδοση κώδικα παραγωγής FSD”.
Το αν αυτό σημαίνει ότι υπάρχουν σχέδια για ακόμη περαιτέρω αυξήσεις τιμών είναι εικασία όλων — η Tesla διέλυσε περίφημα το τμήμα εταιρικών επικοινωνιών της την ίδια στιγμή που η FSD κέρδισε την τιμή της στα 10.000 δολάρια.
Σημειωτέον, η αγορά της λειτουργίας “πλήρης αυτοοδήγηση” δεν οδηγεί στην πραγματικότητα σε ένα αυτοκίνητο που οδηγεί μόνο του. Αυτός είναι σε μεγάλο βαθμό ο λόγος που οι γερουσιαστές Markey και Blumenthal ζήτησαν από την FTC να ερευνήσει την Tesla και τον Musk για, μεταξύ άλλων, “υπερεκτιμήσεις των δυνατοτήτων του οχήματός τους”. Σύμφωνα με μια έρευνα, μόνο περίπου το 11 τοις εκατό των ιδιοκτητών της Tesla ρίχνουν τα χρήματα που απαιτούνται για να ενεργοποιήσουν το FSD και είναι δύσκολο να φανταστεί κανείς πώς η αύξηση της οικονομικής επιβάρυνσης για τους αγοραστές θα μπορούσε να αντιστρέψει αυτή την τάση.