Το iMessage της Apple που εισήγαγε δωρεάν μηνύματα μεταξύ των χρηστών iPhone πριν από μια δεκαετία έκανε διακρίσεις εις βάρος των χρηστών της Google και αυτό επηρεάζει την ψυχική υγεία των χρηστών Android,μια πρόσφατη έκθεση της Wall Street Journal αποκάλυψε.
Στη συνέχεια, ο Hiroshi Lockheimer, Ανώτερος Αντιπρόεδρος της Google, πήγε στο Twitter για να απευθυνθεί στην Apple. Δήλωσε ότι η χρήση της πίεσης από τους ομοτίμους και του εκφοβισμού ως τρόπου πώλησης προϊόντων είναι «ανώμαλη για μια εταιρεία που έχει τον ανθρωπισμό και την ισότητα ως βασικό μέρος του μάρκετινγκ». Ο λογαριασμός του ίδιου του Android ενεργοποιήθηκε, λέγοντας ότι η αποστολή μηνυμάτων θα πρέπει να μας φέρει πιο κοντά και υπάρχει λύση.
Οι χρήστες του iMessage στο iPhone έχουν μπλε φυσαλίδες συνομιλίας άλλων χρηστών του iMessage, ενώ τα μηνύματα από χρήστες Android εμφανίζονται πράσινα και ήταν έτσι από τότε που μπόρεσαν να χρησιμοποιήσουν την εγγενή εφαρμογή ανταλλαγής μηνυμάτων τους στο Google OS το 2016. Σύμφωνα με το WSJ , οι έφηβοι και οι φοιτητές «φοβούνται τον εξοστρακισμό που συνοδεύει ένα πράσινο κείμενο».
Έρευνες μεταξύ ορισμένων χρηστών, όπως μια 24χρονη φοιτήτρια μεταπτυχιακού από τα βόρεια της Νέας Υόρκης, αποκάλυψαν ότι άτομα του στενού φιλικού της κύκλου αντέδρασαν με το “ew, αυτό είναι χονδροειδές” όταν ένας άλλος χρήστης είχε πράσινες φυσαλίδες συνομιλίας.
Αν και η λύση σε αυτό το πρόβλημα είναι αρκετά απλή – απλώς αλλάξτε το χρώμα ή βάλτε την εφαρμογή στο Play Store – τα στελέχη της Apple σκέφτονται διαφορετικά. Η προσπάθειά τους είναι να καταστήσουν την πλατφόρμα ανταλλαγής μηνυμάτων το πρότυπο του κλάδου, αλλά χωρίς τη δημιουργία εσόδων από την εφαρμογή, «θα πλήγωνε την Apple περισσότερο παρά θα βοηθούσε», αποκάλυψαν τα email που συνδέονται με τη δικαστική διαμάχη της Epic.