H DHL ήταν η πιο μιμούμενη επωνυμία στις καμπάνιες phishing καθ’ όλη τη διάρκεια του 4ου τριμήνου του 2021, ωθώντας τη Microsoft στη δεύτερη θέση και την Google στην τέταρτη.
Αυτό δεν αποτελεί έκπληξη, δεδομένου ότι το τελευταίο τρίμηνο κάθε έτους περιλαμβάνει τη Black Friday, την Cyber Monday και την περίοδο αγορών των Χριστουγέννων, επομένως τα θέλγητρα του phishing που βασίζονται στις παραδόσεις πακέτων αυξάνονται φυσικά.
Η DHL είναι μια διεθνής υπηρεσία παράδοσης πακέτων και άμεσης αλληλογραφίας, η οποία παραδίδει περισσότερα από 1,6 δισεκατομμύρια δέματα ετησίως.
Ως εκ τούτου, οι καμπάνιες phishing που υποδύονται την επωνυμία έχουν καλές πιθανότητες να προσεγγίσουν άτομα που περιμένουν να φτάσει ένα πακέτο DHL κατά τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου.
Τα συγκεκριμένα θέλγητρα κυμαίνονται από ένα πακέτο που έχει κολλήσει στο τελωνείο και απαιτεί ενέργειες για εκτελωνισμό έως υποτιθέμενους αριθμούς παρακολούθησης που κρύβονται μέσα σε συνημμένα έγγραφα ή ενσωματωμένους συνδέσμους.
Σύμφωνα με μια έκθεση της εταιρείας πληροφοριών απειλών Check Point, οι δέκα κορυφαίες επωνυμίες που πλαστοπροσωπήθηκαν από ηθοποιούς phishing το 4ο τρίμηνο του 2021 είναι οι εξής:
- DHL (που σχετίζεται με το 23% όλων των επιθέσεων phishing παγκοσμίως)
- Microsoft (20%)
- WhatsApp (11%)
- Google ( 10%)
- LinkedIn (8%)
- Amazon (4%)
- FedEx (3%)
- Roblox (3%)
- Paypal (2%)
- Apple (2%)