Με στόχο να εκθρονίσει την Apple ως τη μεγαλύτερη μάρκα smartphone στον κόσμο, ο κινεζικός τεχνολογικός κολοσσός Xiaomi θα δαπανήσει 15,17 δισεκατομμύρια δολάρια σε έρευνα και ανάπτυξη τα επόμενα πέντε χρόνια.
Ο Lei Jun, ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Xiaomi, είπε ότι η εταιρεία θα γίνει η νούμερο ένα μάρκα smartphone high-end στην Κίνα τα επόμενα τρία χρόνια. Σε μια άμεση πρόκληση προς την Apple, τη Samsung και άλλες κινεζικές μάρκες, ο Διευθύνων Σύμβουλος είπε επίσης ότι ο στρατηγικός στόχος της εταιρείας είναι να γίνει η μεγαλύτερη μάρκα smartphone την ίδια χρονική περίοδο.
«[Σκοπεύουμε] να κάνουμε πλήρη συγκριτική αξιολόγηση έναντι της Apple σε [από άποψη] προϊόντος και εμπειρίας και να γίνουμε η μεγαλύτερη μάρκα high-end της Κίνας τα επόμενα τρία χρόνια», δήλωσε ο Lei σε μια ανάρτηση στην κινεζική πλατφόρμα microblogging Weibo την Τρίτη.
Σε κάτι που θα μπορούσε να θεωρηθεί ως μια κίνηση για την κάλυψη του κενού που αφήνει η Huawei, άλλες κινεζικές μάρκες όπως η OPPO, η OnePlus και η Xiaomi προσπαθούν να κάνουν όνομα στην κατηγορία των ναυαρχίδων. Ενώ τόσο το OnePlus όσο και το OPPO έχουν σημειώσει κάποια επιτυχία με τις προσπάθειές τους να ανταγωνιστούν την Apple και τη Samsung στην κατηγορία των ναυαρχίδων, οι ναυαρχίδες της Xiaomi είναι περισσότερο από αυτό που μπορεί να περιγραφεί ως “εισαγωγικό” όπως το Galaxy S21 FE.
Σύμφωνα με έκθεση που δημοσιεύτηκε από την Canalys, η Apple ξεπέρασε τη Samsung και έγινε ο μεγαλύτερος πωλητής smartphone στον κόσμο το τέταρτο τρίμηνο του περασμένου έτους, χάρη στην έντονη ζήτηση για τη σειρά iPhone 13. Μια άλλη μελέτη από την Counterpoint υποδηλώνει ότι η Apple εκθρόνισε το Vivo το τέταρτο τρίμηνο για να γίνει ο κορυφαίος πωλητής smartphone στην Κίνα μετά από έξι χρόνια.
Η άνοδος της Apple στην κορυφαία θέση στην Κίνα μετά από τόσα χρόνια φαίνεται να έχει σοκάρει τη Xiaomi, την κινεζική μάρκα που περιέγραψε τον ανταγωνισμό ως «πόλεμο ζωής και θανάτου».
Σε μια προσπάθεια να προσελκύσει περισσότερους καταναλωτές, η Xiaomi σχεδιάζει να ανοίξει 20.000 νέα καταστήματα λιανικής στην Κίνα τα επόμενα τρία χρόνια, ανεβάζοντας τον συνολικό αριθμό καταστημάτων σε 30.000.