Η Google καθιστά αυστηρό το “Privacy Sandbox” για Android, αλλά οι αλλαγές μπορεί να χρειαστούν πολλά χρόνια

Η Google καθιστά αυστηρό το “Privacy Sandbox” για Android, αλλά οι αλλαγές μπορεί να χρειαστούν πολλά χρόνια

Η Google παίρνει τη δυνατότητα “Privacy Sandbox” από το Chrome και την εφαρμόζει στο λειτουργικό της σύστημα Android. Η λειτουργία περιορίζει επί του παρόντος την παρακολούθηση σε ιστότοπους στο Chrome και θεωρητικά θα έκανε το ίδιο για εφαρμογές και υπηρεσίες ιστού στις οποίες έχουν πρόσβαση οι χρήστες στα smartphone Android τους.

Αρκετοί χρήστες smartphone και υποστηρικτές της ιδιωτικής ζωής παραπονέθηκαν εδώ και καιρό ότι το Android είναι πολύ λιγότερο φιλικό προς το απόρρητο από ό,τι θα έπρεπε. Η Apple ισχυρίζεται, «Ό,τι συμβαίνει στο iPhone, παραμένει σε ένα iPhone», αλλά ούτε αυτό είναι απολύτως ακριβές. Ωστόσο, η Apple φαίνεται να προωθεί με ζήλο την πτυχή του απορρήτου και της ασφάλειας του iOS. Με το Privacy Sandbox, η Google θα μπορούσε να κάνει το ίδιο για το Android.

Η Google έκανε μια επίσημη ανακοίνωση σχετικά με την υιοθέτηση νέων περιορισμών απορρήτου που θα μειώσουν την παρακολούθηση σε όλες τις εφαρμογές στις συσκευές Android της. Ο γίγαντας της αναζήτησης ανέφερε ότι αναπτύσσει πολλαπλές προσεγγίσεις, αλλά η κύρια εστίαση φαίνεται να είναι στο “Advertising ID”, το οποίο είναι μια μοναδική σειρά χαρακτήρων που προσδιορίζει τη συσκευή κάθε χρήστη. Ο Anthony Chavez, αντιπρόεδρος της Google για τη Διαχείριση Προϊόντων, την Ασφάλεια και το Απόρρητο του Android, δήλωσε:

Σήμερα, ανακοινώνουμε μια πολυετή πρωτοβουλία για τη δημιουργία του sandbox απορρήτου στο Android, με στόχο την εισαγωγή νέων, πιο ιδιωτικών διαφημιστικών λύσεων. Συγκεκριμένα, αυτές οι λύσεις θα περιορίσουν την κοινή χρήση δεδομένων χρήστη με τρίτα μέρη και θα λειτουργούν χωρίς αναγνωριστικά μεταξύ εφαρμογών, συμπεριλαμβανομένου του αναγνωριστικού διαφήμισης.

Η Google έχει υποδείξει ότι το Privacy Sandbox είναι ταυτόχρονα ένα σύνολο προτύπων και μια υπόσχεση. Στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας, η εταιρεία υποσχέθηκε να αναπτύξει νέα τεχνολογικά εργαλεία που θα περιορίσουν τελικά την παρακολούθηση σε πολλά προϊόντα και πλατφόρμες της εταιρείας. Για μια εταιρεία που εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τα διαφημιστικά έσοδα, τέτοιες διαβεβαιώσεις είναι εκπληκτικές, αν όχι εντελώς απίστευτες.

Η προσέγγιση της Apple για το απόρρητο, με το “App Tracking Transparency”, εξόργισε αρκετούς τεχνολογικούς γίγαντες, συμπεριλαμβανομένου του Facebook (τώρα Meta). Η Google, από την άλλη πλευρά, προσπαθεί να ευχαριστήσει και τις δύο πλευρές. Η εταιρεία φέρεται να ανέφερε ότι έχει συνεργαστεί με τρίτους προγραμματιστές για να διασφαλίσει ότι ενώ το ευρύ κοινό έχει μια πιο ιδιωτική εμπειρία, οι συνεργάτες της δεν θα επηρεαστούν αρνητικά.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *