Η Google είναι η τελευταία που εντάσσεται στον αυξανόμενο κατάλογο εταιρειών τεχνολογίας που εμποδίζουν την πρόσβαση στα ρωσικά κρατικά μέσα ενημέρωσης σε όλη την Ευρώπη. Σε ένα tweet, η εταιρεία αποκάλυψε ότι μπλοκάρει τα κανάλια YouTube που συνδέονται με το RT και Sputnik στην Ευρώπη μετά την ανακοίνωση ότι «θα απαγορεύσει τη μηχανή μέσων του Κρεμλίνου στην ΕΕ». Η πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν έκανε τη δήλωση πριν από λίγες ημέρες, προσθέτοντας ότι το RT, Sputnik και οι θυγατρικές τους δεν θα μπορούν πλέον να διαδίδουν τα ψέματά τους για να δικαιολογήσουν τον πόλεμο του Πούτιν.”
Ο τεχνολογικός γίγαντας είπε ότι θα χρειαστεί χρόνος για τα συστήματά του να αυξηθεί πλήρως, ώστε οι κάτοικοι της ΕΕ να μπορούν ακόμη να έχουν πρόσβαση σε κανάλια που συνδέονται με τους οργανισμούς μέσων ενημέρωσης. Είπε επίσης ότι έχει μια ομάδα που παρακολουθεί την κατάσταση όλο το εικοσιτετράωρο για να λάβει γρήγορα μέτρα, ίσως για να διασφαλίσει ότι δεν θα εμφανιστούν νέα κανάλια μέχρι να πάρει τη θέση των μπλοκαρισμένων.
Το YouTube απαγόρευσε στα καταστήματα τη δυνατότητα δημιουργίας εσόδων από το περιεχόμενό τους στην πλατφόρμα πριν από λίγες ημέρες, επικαλούμενος κυρώσεις κατά της χώρας καταγωγής τους. Επιπλέον, φρόντισε τα βίντεό τους να εμφανίζονται λιγότερο συχνά ως συστάσεις και κατέστησε τα κανάλια τους απρόσιτα στην Ουκρανία μετά από αίτημα της κυβέρνησης της χώρας. Ανατολικοευρωπαϊκό ΜΜΕ Nexta δημοσίευσε ένα αντίγραφο της επιστολής Alexander Tkachenko, Υπουργού Πολιτισμού και Πολιτικής Ενημέρωσης της Ουκρανίας, που έστειλε στο YouTube, στην οποία ζητούσε από τον ιστότοπο να «μπλοκάρει την πρόσβαση των καναλιών προπαγάνδας του επιτιθέμενου κράτους όχι μόνο στην Ουκρανία, αλλά σε όλο τον κόσμο». Μέχρι στιγμής, το YouTube έχει μπλοκάρει μόνο RT και Sputnik στην Ουκρανία και την ΕΕ.
To Facebook περιόρισε την πρόσβαση στα κρατικά μέσα ενημέρωσης σε ολόκληρη την ΕΕ πριν από λίγες ημέρες, αφού αφαίρεσε τη δυνατότητά τους να δημιουργούν έσοδα από τις σελίδες τους με διαφημίσεις.Twitter διέκοψε τις διαφημίσεις στην Ουκρανία και τη Ρωσία, επίσης, «για να διασφαλίσει ότι οι κρίσιμες πληροφορίες δημόσιας ασφάλειας είναι αυξημένες και οι διαφημίσεις δεν τις μειώνουν». Η Microsoft ακολούθησε το παράδειγμάτης, απαγορεύοντας τις δημοσιεύσεις από το δίκτυο διαφημίσεών της, αποσύροντας τις εφαρμογές ειδήσεων από το κατάστημα των Windows και καταργώντας τις στα αποτελέσματα αναζήτησης του Bing.Google άρχισε να υποβαθμίζει τα αποτελέσματα από τα καταστήματα το 2017, αν και δεν είναι σαφές εάν αυτό έχει αλλάξει με τα χρόνια. Νωρίτερα, το TikTok έκανε επίσης τους RT και Sputnik απρόσιτους στο κοινό εντός της ΕΕ.