Η Meta μηνύθηκε επειδή επέτρεψε κακόβουλες διαφημίσεις κρυπτονομισμάτων

Η Meta μηνύθηκε επειδή επέτρεψε κακόβουλες διαφημίσεις κρυπτονομισμάτων

H Meta απλά δεν φαίνεται να κάνει διάλειμμα αυτές τις μέρες. Η εταιρεία έχει πλέον μηνυθεί από την Αυστραλιανή Επιτροπή Ανταγωνισμού και Καταναλωτή (ACCC) επειδή επέτρεψε διαφημίσεις στο Facebook που έδειχναν εικόνες διασημοτήτων, παρουσιαστών τηλεοπτικών εκπομπών και πολιτικών που προωθούν τα κρυπτονομίσματα ως έναν σίγουρο τρόπο πλουτισμού.

Είναι ενδιαφέρον ότι καμία από τις διασημότητες στις διαφημίσεις δεν είχε συναινέσει στη χρήση των εικόνων τους με αυτόν τον τρόπο, πράγμα που σημαίνει ότι οι διαφημίσεις ήταν απατηλές σε κάθε περίπτωση. Όσοι έπεσαν θύματα της απάτης κλήθηκαν επανειλημμένα από απατεώνες να καταθέσουν χρήματα σε λογαριασμούς και προγράμματα. Η μήνυση ισχυρίζεται ότι αυτό έγινε χρησιμοποιώντας «τακτικές υψηλής πίεσης» όπου τα θύματα κλήθηκαν πολλές φορές τηλεφωνικά για να ολοκληρωθεί η συναλλαγή.

Οι άνθρωποι φέρεται να έχασαν χιλιάδες δολάρια στην απάτη, με ένα άτομο να χάνει έως και 650.000 AUD (~ 480.000 $).

Το ACCC ισχυρίζεται ότι η Meta γνώριζε αυτές τις διαφημίσεις και ειδοποιήθηκε για αυτές, ωστόσο αρνήθηκε να αναλάβει δράση. Στην πραγματικότητα, λέει ότι οι αλγόριθμοι της εταιρείας συνέβαλαν καθοριστικά στην επίτευξη αυτών των διαφημίσεων στους στόχους τους. Ο Rod Sims, πρόεδρος του ACCC, είπε σχετικά με το θέμα:

Ισχυριζόμαστε ότι η τεχνολογία του Meta επέτρεψε τη στόχευση αυτών των διαφημίσεων σε χρήστες που ήταν πιο πιθανό να αλληλεπιδράσουν με τις διαφημίσεις, ότι η Meta διαβεβαίωσε τους χρήστες της ότι θα εντοπίσει και θα αποτρέψει ανεπιθύμητη αλληλογραφία και να προωθήσει την ασφάλεια στο Facebook, αλλά απέτυχε να αποτρέψει τη δημοσίευση άλλων παρόμοιων διαφημίσεων απάτης κρυπτονομισμάτων με υποστήριξη διασημοτήτων στις σελίδες του ή να προειδοποιήσει τους χρήστες.

Η ουσία της υπόθεσής μας είναι ότι η Meta είναι υπεύθυνη για αυτές τις διαφημίσεις που δημοσιεύει στην πλατφόρμα της. Είναι βασικό μέρος της επιχείρησης της Meta να δίνει τη δυνατότητα στους διαφημιστές να στοχεύουν χρήστες που είναι πιο πιθανό να κάνουν κλικ στον σύνδεσμο μιας διαφήμισης για να επισκεφτούν τη σελίδα προορισμού της διαφήμισης, χρησιμοποιώντας αλγόριθμους Facebook. Αυτές οι επισκέψεις σε σελίδες προορισμού από διαφημίσεις δημιουργούν σημαντικά έσοδα για το Facebook.

Η Meta θα έπρεπε να είχε κάνει περισσότερα για να εντοπίσει και στη συνέχεια να αφαιρέσει ψευδείς ή παραπλανητικές διαφημίσεις στο Facebook, για να αποτρέψει τους καταναλωτές από το να πέσουν θύματα αδίστακτων απατεώνων.

Από την άλλη πλευρά, η Meta έχει αρνηθεί εντελώς κάθε ευθύνη, δηλώνοντας ότι:

Δεν θέλουμε διαφημίσεις που αποσκοπούν στην εξαπάτηση των χρημάτων ή στην παραπλάνηση των ανθρώπων στο Facebook – παραβιάζουν τις πολιτικές μας και δεν είναι καλές για την κοινότητά μας. Χρησιμοποιούμε τεχνολογία για τον εντοπισμό και τον αποκλεισμό διαφημίσεων απάτης και εργαζόμαστε για να προλάβουμε τις προσπάθειες απατεώνων να αποφύγουν τα συστήματα ανίχνευσης. Έχουμε συνεργαστεί με την έρευνα του ACCC για αυτό το θέμα μέχρι σήμερα. Θα εξετάσουμε την πρόσφατη κατάθεση από το ACCC και σκοπεύουμε να υπερασπιστούμε τη διαδικασία. Δεν μπορούμε να σχολιάσουμε περαιτέρω τις λεπτομέρειες της υπόθεσης καθώς βρίσκεται ενώπιον του Ομοσπονδιακού Δικαστηρίου.

One thought on “Η Meta μηνύθηκε επειδή επέτρεψε κακόβουλες διαφημίσεις κρυπτονομισμάτων

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *