Η VW σκοπεύει να δαπανήσει αυτά τα χρήματα για την «[ενίσχυση] του χαρτοφυλακίου προϊόντων της, των περιφερειακών δυνατοτήτων Ε&Α και κατασκευής» ανά έκδοση, με την ελπίδα ότι κάτι τέτοιο θα βοηθήσει το 55 τοις εκατό των πωλήσεών της στις ΗΠΑ να είναι ηλεκτρικά μέχρι το 2030. Η εταιρεία σκοπεύει να να μειώσει την παραγωγική ικανότητα εσωτερικής καύσης στο ίδιο χρονικό διάστημα, μεταβαίνοντας τα αμερικανικά εργοστάσια συναρμολόγησης για να παράγουν το ID.4 το 2022, το ID.Buzz το 2024 και ένα SUV που δεν θα κυκλοφορήσει ακόμη από το 2026.
Η εταιρεία εκτιμά ότι το 90 τοις εκατό των οχημάτων που πουλά στη Βόρεια Αμερική έχουν ήδη συναρμολογηθεί στη Βόρεια Αμερική. Οι εγκαταστάσεις παραγωγής της στην Chattanooga της TN έχουν ήδη ξεκινήσει τη διαδικασία ηλεκτροδότησης με τα εργοστάσιά της στο Pueblo και στο Silao του Μεξικού να κυκλοφορούν στο διαδίκτυο από τα μέσα της δεκαετίας.
Η VW ποντάρει επίσης πολλά στις μπαταρίες, έχοντας ήδη επενδύσει περισσότερα από 2,7 δισεκατομμύρια δολάρια σε συνεργασίες προμηθευτών στη Βόρεια Αμερική πριν από την κυκλοφορία του ID’4. Η εταιρεία σχεδιάζει επίσης να ανοίξει επίσημα το Battery Engineering Lab (BEL) της στην Chattanooga αυτόν τον Μάιο και εξετάζει το ενδεχόμενο να κατασκευάσει ένα εργοστάσιο παραγωγής μπαταριών στην πολιτεία, ενώ αυτό βρίσκεται ακόμα στα πιο αρχικά στάδια σχεδιασμού.
Αυτές οι επενδύσεις ήδη αποδίδουν μερίσματα στους οδηγούς. Κατά τη διάρκεια μιας εκδήλωσης τύπου τη Δευτέρα το πρωί, ο Scott Keogh, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος, Volkswagen Group of America σημείωσε ότι η VW σκοπεύει να φέρει ενημερώσεις OTA και νέες λειτουργίες λογισμικού, όπως plug-and-charge, το οποίο αυτοματοποιεί το τμήμα συναλλαγής της επαναφόρτισης σε δημόσιο σταθμό, επιτρέποντας στους οδηγούς για να συνδέσετε απλά χωρίς να χρειάζεται να σύρετε μια χρεωστική κάρτα ή να ασχοληθείτε με τους αναγνώστες NFC, αργότερα φέτος.