H Xiaomi δημοσίευσε τα οικονομικά της αποτελέσματα για το προηγούμενο ημερολογιακό έτος και τα νούμερα φαίνονται εξαιρετικά. Η εταιρεία με έδρα το Πεκίνο κατέγραψε έσοδα 328 δισεκατομμύρια CNY, αύξηση 33,5% σε σχέση με το προηγούμενο έτος, ενώ τα καθαρά κέρδη ήταν 22 δισεκατομμύρια CNY, μια τεράστια αύξηση 69,5% σε σύγκριση με το 2020.
Το τμήμα smartphone πήγε εντυπωσιακά – 190,3 εκατομμύρια συσκευές ωθήθηκαν γύρω από το κόσμο, που είναι 30% περισσότερο από το 2020. Από αυτά, τα 24 εκατομμύρια ήταν στην κατηγορία premium, που είναι μια βελτίωση 160% σε ετήσια βάση.
Τα συνολικά έσοδα από τις πωλήσεις smartphone ήταν 208,9 δισεκατομμύρια CNY. Ο απόλυτος αριθμός αποκαλύπτει αύξηση 37,2%, αλλά στην πραγματικότητα, είναι κατά μέσο όρο 1.097 CNY ανά τηλέφωνο, που είναι το κόστος ενός κινεζικού Redmi Note 11. Οι premium αποστολές αποτελούνται από όλα τα τηλέφωνα που κοστίζουν πάνω από 3.000 CNY στην εγχώρια αγορά ή πάνω από 300 ευρώ στο εξωτερικό.
Η Xiaomi συνεχίζει να επεκτείνει την παγκόσμια παρουσία της. Η οικονομική έκθεση αποκάλυψε ότι σχεδόν το ήμισυ των συνολικών εσόδων προήλθε από αγορές του εξωτερικού – 163,6 δισεκατομμύρια CNY, αύξηση 33,7% στη νομισματική αξία από το 2020.
Η δημοτικότητα της Xiaomi παγκοσμίως αποδεικνύεται από την παρουσία της στους 5 κορυφαίους κατασκευαστές σε 62 αγορές παγκοσμίως, σε 14 από τις οποίες είναι ο κατασκευαστής smartphone με τις περισσότερες πωλήσεις.
Η εταιρεία προσπαθεί να επεκτείνει το χαρτοφυλάκιό της με προϊόντα τεχνητής νοημοσύνης και τα αποτελέσματα για το 2021 αποκάλυψαν ότι τα έσοδα από άλλες έξυπνες συσκευές αυξήθηκαν κατά 26% ετησίως φτάνοντας τα 85 δισεκατομμύρια CNY. Στην επιχείρηση με κλιματιστικά, ψυγεία και πλυντήρια ρούχων, η ετήσια αύξηση ήταν 60%.
Οι παγκόσμιες μηνιαίες ενεργοί χρήστες του MIUI ήταν 509 εκατομμύρια το 2021, ποσοστό που είναι 28,4% περισσότεροι από το 2020. Η Xiaomi κερδίζει επίσης από τις διαφημίσεις στη διεπαφή χρήστη της και τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 42,3% σε αυτό το τμήμα στα 18,1 δισεκατομμύρια CNY.