Πριν από μερικές ημέρες, το Adduplex δημοσίευσε την αναφορά του Μαρτίου 2022 με τις πιο πρόσφατες πληροφορίες σχετικά με την αγορά των Windows. Τα δεδομένα αποκάλυψαν ότι τα Windows 11 κέρδισαν ελάχιστους έως καθόλου χρήστες τον Μάρτιο του 2022, ενώ οι πιο πρόσφατες εκδόσεις των Windows κατάφεραν να αυξήσουν τα μερίδιά τους. Τώρα, η αναφορά του Μαρτίου 2022 από το Statcounter δείχνει ότι ο Microsoft Edge ανεβαίνει σταθερά και κερδίζει περισσότερους καταναλωτές.
Σύμφωνα με το Statcounter, ο Microsoft Edge είναι πλέον το δεύτερο πιο δημοφιλές πρόγραμμα περιήγησης για υπολογιστές. Τον Μάρτιο του 2022, ο Edge κατάφερε να ξεπεράσει το Safari της Apple και να φτάσει στη δεύτερη θέση με μερίδιο αγοράς 9,65% (+0,05). Το Safari είναι τρίτο με 9,56% (-0,21%) και ο παντοδύναμος Chrome παραμένει πρώτος με 67,29% (+2,4%).
- Google Chrome: 67,29%
- Microsoft Edge: 9,65%
- Apple Safari: 9,56%
- Mozilla Firefox: 7,57%
- Opera: 2,81%
Τα πράγματα είναι διαφορετικά στην παγκόσμια αγορά που συνδυάζει πλατφόρμες φορητών υπολογιστών και επιτραπέζιων υπολογιστών. Το Google Chrome εξακολουθεί να είναι ο βασιλιάς με ένα συντριπτικό μερίδιο και η αγορά κινητής τηλεφωνίας δίνει στο Safari μια άνετη δεύτερη θέση, μακριά από τον Microsoft Edge.
- Google Chrome: 64,53% (+1,75)
- Apple Safari: 18,84% (-0,46)
- Microsoft Edge: 4,05% (-0,01)
- Mozilla Firefox: 3,4% (-0,81)
- Samsung Internet: 2,82% (+0,05)
Η Microsoft είναι σχετικά νέα παίκτης στην αγορά του προγράμματος περιήγησης για κινητά και δυσκολεύεται να ανταγωνιστεί το Safari και το Chrome. Επίσης, η Microsoft δεν έχει καμία δύναμη να αναγκάσει τους χρήστες να μεταβούν στο Edge από κινητά, κάτι που είναι ένας άλλος λόγος για τον οποίο το Android και το iOS συνδύασαν τα στοιχεία της Microsoft στην αγορά προγραμμάτων περιήγησης. Ωστόσο, το Edge επιδεικνύει υγιή πρόοδο σε πλατφόρμες επιτραπέζιων υπολογιστών. Επιπλέον, με τη Microsoft να κάνει την αλλαγή του προεπιλεγμένου προγράμματος περιήγησης στα Windows 11 λιγότερο απογοητευτική, μπορείτε να περιμένετε ότι ο Edge θα συνεχίσει να κερδίζει περισσότερη εύνοια στα μάτια των καταναλωτών.