H Microsoft φαίνεται να ενδιαφέρεται έντονα για την ανάπτυξη μιας αγοράς διαφήμισης εντός του παιχνιδιού στο σύμπαν του Xbox. Αν και οι διαφημίσεις θα ήταν ορατές μέσα σε μερικά παιχνίδια, θα ήταν διακριτικές, μη παρεμβατικές και, το πιο σημαντικό, δεν θα αποσπούσαν οπτικά την προσοχή.
Η Microsoft φέρεται να κατασκευάζει ένα σύστημα εντός παιχνιδιού για παιχνίδια Xbox που θα επιτρέπει σε επωνυμίες και εταιρείες να προβάλλουν διαφημίσεις. Οι διαφημίσεις, ωστόσο, θα «τοποθετηθούν» και δεν θα παιχτούν. Με απλά λόγια, οι παίκτες δεν χρειάζεται να ανησυχούν για διαφημίσεις που εμποδίζουν το παιχνίδι, απλώς για να παίξουν ένα διαφημιστικό μήνυμα, όπως αναφέρεται σε μια αναφορά από το BusinessInsider. Ο κατασκευαστής του λειτουργικού συστήματος Windows φαίνεται να εξετάζει πολλές εταιρείες AdTech ως πιθανούς συνεργάτες.
Η εταιρεία AdTech με την οποία καταλήγει να συνεργάζεται η Microsoft για την προβολή διαφημίσεων στο σύμπαν του Xbox δεν θα μπορούσε απλώς να δημιουργήσει μια τυπική αγορά. Με άλλα λόγια, οι επιχειρήσεις που ενδιαφέρονται να διαφημίσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους δεν θα μπορούν απλώς να πληρώσουν χρήματα και να διασφαλίσουν ότι οι παίκτες θα προβάλλονται διαφημίσεις.
Η Microsoft φαίνεται να ενδιαφέρεται να προσφέρει περισσότερο «διαφημιστικό χώρο». Για το οικοσύστημα παιχνιδιών Xbox, αυτό μεταφράζεται σε προσθήκη περισσότερων παιχνιδιών στα οποία μπορούν να διαφημίζονται οι επωνυμίες και επιτρέποντας σε περισσότερους προγραμματιστές παιχνιδιών ή εκδότες να πουλήσουν διαφημιστικό χώρο μέσα στις δικές τους δημιουργίες.
Όσον αφορά τις πραγματικές διαφημίσεις και τον τρόπο προβολής τους, η αναφορά υποδεικνύει διαφημιστικές πινακίδες που αποδίδονται ψηφιακά και δυναμικά μέσα σε ένα παιχνίδι. Με άλλα λόγια, αυτές οι διαφημίσεις δεν θα παρεμπόδιζαν το παιχνίδι. Δεν είναι αμέσως ξεκάθαρο, αλλά η Microsoft μπορεί να προσφέρει άλλες τακτικές προώθησης, όπως skins avatar ή διαφημίσεις βίντεο που παίζονται σε λόμπι gaming.
Περιττό να αναφέρουμε ότι η Microsoft δεν έχει επιβεβαιώσει ή διαψεύσει ότι διερευνά ενεργά επιλογές για να συμπεριλάβει περισσότερες διαφημίσεις στο οικοσύστημα παιχνιδιών Xbox. Επί του παρόντος, η εταιρεία επιτρέπει περιορισμένες μορφές διαφήμισης στο Xbox. Οι διαφημιστές μπορούν να αγοράσουν διαφημίσεις που εμφανίζονται στον πίνακα ελέγχου του Xbox. Επιπλέον, οι εταιρείες μπορούν να αγοράσουν διαφημίσεις εντός παιχνιδιού που εμφανίζονται σε ορισμένα παιχνίδια. Η Microsoft συνεργάζεται επίσης με τρίτα μέρη όπως η Yahoo και η Anzu για την ενίσχυση των εσόδων από διαφημίσεις.
Οι διαφημίσεις, στους τίτλους παιχνιδιών που παίζουν οι παίκτες σε αποκλειστικές κονσόλες παιχνιδιών, δεν είναι τόσο συνηθισμένες όσο αυτές στα παιχνίδια για κινητά. Η Microsoft πρέπει να γνωρίζει καλά ότι η προώθηση οποιωνδήποτε οπτικά παρεμβατικών διαφημίσεων στα παιχνίδια της κονσόλας θα προκαλούσε τεράστια αντίδραση. Ως εκ τούτου, είναι πολύ πιθανό η εταιρεία να αρχίσει να εισάγει ανεπαίσθητες διαφημίσεις σε ορισμένους τίτλους free-to-play. Ωστόσο, είναι απολύτως σαφές ότι η Microsoft θέλει να δημιουργήσει ένα μεγάλο δίκτυο διαφημίσεων που κατέχει και ελέγχει.