Καθώς χώρες και εταιρείες προσπαθούν να αυξήσουν τις ικανότητές τους στην κατασκευή ημιαγωγών, η Κίνα σημείωσε πτώση λόγω των lockdown για τον Covid-19. Σύμφωνα με έκθεση του Bloomberg, η παραγωγή ημιαγωγών της Κίνας συρρικνώθηκε για πρώτη φορά από τις αρχές του 2019 λόγω της χαμηλότερης καταναλωτικής ζήτησης και των περιορισμών.
Η παραγωγή Ολοκληρωμένων Κυκλωμάτων (IC) μειώθηκε κατά 4,2% το 1ο τρίμηνο του 2022, σύμφωνα με στοιχεία του Εθνικού Γραφείου Στατιστικής. Αυτή ήταν η πιο απότομη πτώση της παραγωγής από το πρώτο τρίμηνο του 2019, όταν ο ρυθμός παραγωγής μειώθηκε κατά 8,7%.
Οι βασικές περιοχές κατασκευής τσιπ της Κίνας, συμπεριλαμβανομένης της Σαγκάης, αντιμετωπίζουν ένα μηνιαίο lockdown που ξεκίνησε στις 5 Απριλίου μετά την αύξηση των κρουσμάτων Covid-19. Η περιοχή είναι μια πολυσύχναστη τεχνολογική μητρόπολη με συνεισφορές πάνω από το 3% του ΑΕΠ της Κίνας και το 10% του συνολικού εμπορίου της χώρας από το 2018. Αυτό οδήγησε στο κλείσιμο εργοστασίων, συμπεριλαμβανομένων των Semiconductor Manufacturing International Corp. (SMIC) και Hua Hong Semiconductor.
Οι κινεζικές εταιρείες υλικού αναμένουν ακόμη περισσότερες διακοπές στην αλυσίδα εφοδιασμού, καθώς περισσότερες περιοχές ανακοίνωσαν αυστηρότερα μέτρα πρόληψης μετά από αναφορές για τοπικά κρούσματα Covid. Όχι μόνο ηλεκτρονικά είδη ευρείας κατανάλωσης, αλλά και οι πωλήσεις αυτοκινήτων σημείωσαν βουτιά τον περασμένο μήνα στην Κίνα. Τα εργοστάσια της Toyota, της Volkswagen και της Tesla παρέμειναν κλειστά για εβδομάδες λόγω των lockdown. Τόσο η Toyota όσο και η Volkswagen είχαν αναστείλει την παραγωγή τους στα αντίστοιχα εργοστάσιά τους στο Changchun στα μέσα Μαρτίου του τρέχοντος έτους.
Η χαμηλή ζήτηση για αυτοκίνητα και ηλεκτρονικά είδη ευρείας κατανάλωσης στην Κίνα έχει πληγεί από τα μέτρα lockdown που έχουν επίσης οδηγήσει σε κακή παραγωγή. Ενώ οι αυτοκινητοβιομηχανίες και οι εταιρείες ημιαγωγών ετοιμάζονται σταδιακά να επαναλάβουν τη λειτουργία τους, το χρονοδιάγραμμα για την πλήρη λειτουργία δεν μπορεί να καθοριστεί