Το Instagram διαθέτει την επιλογή δημιουργίας και δωρεάς σε εράνους μέσω του Reels. Οι χρήστες σε περισσότερες από 30 χώρες μπορούν τώρα να προσθέσουν έναν σύνδεσμο για να κάνουν δωρεές από άτομα σε περισσότερους από 1,5 εκατομμύριο μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς. Το εργαλείο συγκέντρωσης χρημάτων ήταν διαθέσιμο στα Stories και σε ζωντανές ροές τα τελευταία δύο χρόνια.
Το χαρακτηριστικό ανακοινώθηκε ως μέρος των προσπαθειών της Meta για την Ημέρα της Γης. Ο Meta λέει ότι περισσότεροι από 4 εκατομμύρια άνθρωποι έχουν δωρίσει πάνω από 150 εκατομμύρια δολάρια μέσω του Instagram και του Facebook για να υποστηρίξουν την προστασία του περιβάλλοντος και τους μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς που μάχονται κατά της κλιματικής αλλαγής. Οι πιο δημοφιλείς περιβαλλοντικές αιτίες, με βάση τον συνολικό αριθμό των δωρητών, είναι το The Ocean Cleanup, το World Wildlife Fund και (κάτι που μου αρέσει) το Sheldrick Wildlife Trust.
Οι περισσότερες δωρεές που έγιναν στο Instagram πέρυσι ήταν κάτω από 20 $. Η Meta καλύπτει τις χρεώσεις διεκπεραίωσης πληρωμών για φιλανθρωπικούς εράνους, επομένως κάθε δεκάρα που δωρίζουν οι χρήστες πηγαίνει σε μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς.
Σε όλο το Instagram, το Facebook και το Messenger, η Meta κυκλοφόρησε αυτοκόλλητα και πλαίσια προφίλ για να βοηθήσει τους ανθρώπους να δείξουν την υποστήριξή τους για περιβαλλοντικούς λόγους. Επιπλέον, η εταιρεία αποκάλυψε τους εννέα οργανισμούς που θα λάβουν χρηματοδότηση από ένα πρόγραμμα επιχορήγησης 1 εκατομμυρίου δολαρίων για να τους βοηθήσει να καταπολεμήσουν την παραπληροφόρηση για το κλίμα. Η Meta ανακοίνωσε επίσης το Sustainability Media Academy, ένα έργο για να βοηθήσει τους δημοσιογράφους με έδρα την Ασία να αποκτήσουν τεχνογνωσία και να αναπτύξουν εξουσία σε θέματα βιωσιμότητας.