Το Netflix σχεδιάζει να προσφέρει φθηνότερα επίπεδα συνδρομής που υποστηρίζονται από διαφημίσεις

Το Netflix σχεδιάζει να προσφέρει φθηνότερα επίπεδα συνδρομής που υποστηρίζονται από διαφημίσεις

Το Netflix ενδέχεται να προσφέρει φθηνότερα προγράμματα που υποστηρίζονται από διαφημίσεις τα επόμενα χρόνια. Στην πιο πρόσφατη κλήση κερδών, ο συν-CEO Reed Hastings αποκάλυψε ότι ο κολοσσός ροής εργάζεται επί του παρόντος για την προσφορά και ότι θα οριστικοποιήσει τις λεπτομέρειες για αυτά τα σχέδια “κατά τα επόμενα δύο χρόνια”. Ο Χάστινγκς είπε ότι βρίσκει τις διαφημίσεις περίπλοκες και είναι φανατικός θαυμαστής της απλότητας των συνδρομών, αλλά το να δίνει στους καταναλωτές που δεν τους πειράζει να παρακολουθούν διαφημίσεις την επιλογή να πληρώνουν λιγότερα “είναι πολύ λογικό”.

Και θα μπορούσε να έχει πολύ νόημα και για την εταιρεία. Η υπηρεσία έχασε περίπου 200.000 συνδρομητές το πρώτο τρίμηνο του 2022, εξέλιξη για την οποία ενοχοποιήθηκε ο σκληρότερος ανταγωνισμός, η αδυναμία επέκτασης σε ορισμένες περιοχές λόγω τεχνολογικών περιορισμών και η κοινή χρήση λογαριασμών. Προφανώς, 222 εκατομμύρια νοικοκυριά πληρώνουν για το Netflix, αλλά πάνω από 100 εκατομμύρια περισσότερα μοιράζονται αυτούς τους λογαριασμούς. 

Τον Μάρτιο, το Netflix άρχισε να δοκιμάζει μια λειτουργία στη Χιλή, την Κόστα Ρίκα και το Περού που επέτρεπε στους συνδρομητές να προσθέσουν δύο “υπο-μέλη”, τα οποία θα αποκτήσουν τα δικά τους log-in και προφίλ, με 3 $. Μπορεί να είναι απλώς ένα κλάσμα του κόστους μιας πλήρους συνδρομής, αλλά τουλάχιστον το Netflix παίρνει κάτι από άτομα που συνήθως απλώς δανείζονταν τους λογαριασμούς των φίλων τους.

Ο Hastings διευκρίνισε κατά τη διάρκεια της κλήσης ότι οι συνδρομές που υποστηρίζονται από διαφημίσεις θα προστεθούν ως βαθμίδες και τα μέλη που δεν τους πειράζει να πληρώσουν πλήρη συνδρομή δεν χρειάζεται να υπόκεινται σε διαφημίσεις. “Είναι αρκετά ξεκάθαρο ότι λειτουργεί για τον Hulu, η Disney το κάνει, το HBO. Δεν έχουμε καμία αμφιβολία ότι λειτουργεί”, είπε. Το στέλεχος πρόσθεσε επίσης ότι το Netflix θα είναι απλώς ένας εκδότης και ότι δεν θα παρακολουθεί τα δεδομένα των χρηστών για να ταιριάζει με τις διαφημίσεις, όπως κάνουν ορισμένοι από τους ανταγωνιστές του.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *