H αμερικανική πολυεθνική εταιρεία χρηματοοικονομικών υπηρεσιών Mastercard Inc. ανακοίνωσε την κυκλοφορία μιας βελτιωμένης λύσης ταυτότητας για την αντιμετώπιση της ψηφιακής απάτης, βελτιώνοντας έτσι την εμπειρία αγορών στο διαδίκτυο. Η Mastercard έχει αναπτύξει την τεχνολογία ταυτότητας επόμενης γενιάς με τη βοήθεια της Microsoft.
Η Mastercard έχει ενσωματώσει την ιδιόκτητη αξιολόγηση κινδύνου της Microsoft Dynamics 365 Fraud Protection «για την καλύτερη δυνατή ανταλλαγή πληροφοριών σε πραγματικό χρόνο σε μια εύκολα αναλώσιμη και εφαρμόσιμη μορφή». Αυτό όχι μόνο θα επιτρέψει στους εκδότες να βελτιώσουν τις διαδικασίες λήψης αποφάσεων για εξουσιοδοτήσεις, αντιστροφές χρεώσεων και επιστροφές χρημάτων, αλλά και να βελτιώσουν τα ποσοστά αποδοχής συναλλαγών και τις ευκαιρίες εσόδων έναντι απωλειών από απάτη και τριβής ολοκλήρωσης αγοράς.
Ο Charles Lamanna, εταιρικός αντιπρόεδρος Επιχειρηματικών Εφαρμογών και Πλατφορμών στη Microsoft, δήλωσε: «Είμαστε ενθουσιασμένοι που θα συνεργαστούμε με τη Mastercard για να αξιοποιήσουμε τα εργαλεία αξιολόγησης απάτης που είναι εγγενή στο cloud, αιχμής για να ενδυναμώσουμε τους εκδότες και τους εμπόρους να αποτρέψουν περισσότερες απάτες και να εγκρίνουν πιο γνήσια χρήστες. Αυτή η συνεργασία θέτει τα θεμέλια για το μέλλον της παγκόσμιας πρόληψης της απάτης, όπου τα σιλό δεδομένων δεν αποτελούν πλέον εμπόδιο στην ασφάλεια».
Ο Ajay Bhalla, πρόεδρος, Cyber and Intelligence της Mastercard, δήλωσε: «Οι αγορές μέσω Διαδικτύου πρέπει να είναι απλές, γρήγορες και ασφαλείς. Αλλά αυτό δεν συμβαίνει πάντα. Δεσμευόμαστε να αναπτύξουμε προηγμένη τεχνολογία ταυτότητας και απάτης για να συμβάλουμε στη βελτίωση των πληροφοριών σε πραγματικό χρόνο που παρέχουμε σε χρηματοπιστωτικά ιδρύματα σε όλο τον κόσμο. Αυτό βασίζεται στη μακροχρόνια δέσμευσή μας να εργαζόμαστε σε ολόκληρο τον κλάδο για να παρέχουμε προηγμένες τεχνολογίες που επιτρέπουν την εμπιστοσύνη και συμβάλλουν στη δημιουργία ενός ασφαλούς και ευημερούντος ψηφιακού οικοσυστήματος για όλους».
Το 2018, η Microsoft και η Mastercard συνήψαν μια στρατηγική συνεργασία για να προσφέρουν στους ανθρώπους έναν ασφαλή, γρήγορο τρόπο να επαληθεύουν την ψηφιακή τους ταυτότητα με όποιον θέλουν, όποτε θέλουν. Βλέπουμε τώρα την καρποφορία αυτής της στρατηγικής συνεργασίας που συνήψαν και οι δύο εταιρείες πριν από περίπου τέσσερα χρόνια.