Η Tesla μήνυσε πρώην υπάλληλο για φερόμενη κλοπή εμπορικών μυστικών και στη συνέχεια απόπειρα συγκάλυψης  

Η Tesla μήνυσε πρώην υπάλληλο για φερόμενη κλοπή εμπορικών μυστικών και στη συνέχεια απόπειρα συγκάλυψης  

H Tesla μήνυσε έναν πρώην υπάλληλο τον οποίο κατηγορεί για κλοπή εμπορικών μυστικών που σχετίζονται με το έργο υπερυπολογιστή της,. Σύμφωνα με μια κατάθεση στο Περιφερειακό Δικαστήριο των ΗΠΑ στο Σαν Χοσέ, ο θερμικός μηχανικός Alexander Yatskov παραιτήθηκε στις 2 Μαΐου αφού είχε ενταχθεί στην εταιρεία μόλις λίγους μήνες νωρίτερα, τον Ιανουάριο. Σύμφωνα με την Tesla, ο Yatskov παραδέχτηκε ότι μετέφερε εμπιστευτικές πληροφορίες στις προσωπικές του συσκευές και αργότερα παρέδωσε έναν «ψεύτικο» φορητό υπολογιστή, αφού αξιωματούχοι της εταιρείας τον αντιμετώπισαν ως ύποπτοι για κλοπή.

Εκτός από την παραβίαση μιας συμφωνίας μη αποκάλυψης που αποσκοπεί στην προστασία των εμπορικών μυστικών,  η Tesla κατηγορεί επίσης τον Yatskov ότι παρεξηγεί την εμπειρία και τις δεξιότητές του στο βιογραφικό του.  

«Πρόκειται για παράνομη διατήρηση εμπορικών μυστικών από έναν υπάλληλο ο οποίος, στο σύντομο διάστημα του στην Tesla, είχε ήδη αποδείξει ότι έλεγε ψέματα και μετά πάλι ψέματα παρέχοντας μια «εικονική» συσκευή για να προσπαθήσει να καλύψει τα ίχνη του», Tesla έγραψε στην κατάθεση.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος Έλον Μασκ πειράζει το έργο υπερυπολογιστή της Tesla, που ονομάζεται “Dojo”, τουλάχιστον από το 2019. Το περασμένο καλοκαίρι, η εταιρεία εξήγησε τελικά το έργο με περισσότερες λεπτομέρειες, θέτοντας ως στόχο τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης για την ανάλυση τεράστιων ποσοτήτων δεδομένων οχημάτων, ιδανικά ως αποτέλεσμα σε μια ασφαλέστερη, πιο εκλεπτυσμένη εμπειρία αυτόνομης οδήγησης. Ο υπολογιστής, ο οποίος προσφέρει 1,8 exaflops απόδοσης και 10 petabyte αποθήκευσης NVME με ταχύτητα 1,6 terabyte ανά δευτερόλεπτο, εκπαιδεύεται χρησιμοποιώντας βίντεο από οκτώ κάμερες εντός οχημάτων Tesla με ταχύτητα 36 καρέ ανά δευτερόλεπτο. 

Η Tesla ισχυρίστηκε πέρυσι ότι, παρόλο που αυτή η προσέγγιση δημιουργεί τεράστιο όγκο δεδομένων, εξακολουθεί να είναι πιο επεκτάσιμη από την κατασκευή χαρτών υψηλής ευκρίνειας σε όλο τον κόσμο. Εκείνη την εποχή, ο Tesla ανέφερε ότι το σύστημα ήταν πιο επιτυχημένο σε αραιοκατοικημένες περιοχές όπου τα αυτοκίνητα μπορούσαν ως επί το πλείστον να οδηγούν αδιάκοπα. Ακόμα κι έτσι, η εταιρεία διαφημίζει επίσης κάποιες πρώιμες επιτυχίες σε πιο πυκνές περιοχές, συμπεριλαμβανομένης της ικανότητας του Dojo να μαθαίνει νέους τύπους προειδοποιήσεων κυκλοφορίας, ανίχνευσης σύγκρουσης πεζών και λανθασμένων εφαρμογών πεντάλ (κατά λάθος χτύπημα γκαζιού αντί για φρένα). 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *