H Meta εξακολουθεί να προσπαθεί να μάθει πώς να γυαλίζει τους κυλίνδρους και να τους κάνει ευνοϊκούς και δίκαιους για τους δημιουργούς της. Στις 4 Μαΐου, η εταιρεία προχώρησε σε νέες αλλαγές σχετικά με την αλλαγή στον αλγόριθμό της που δίνει προτεραιότητα στο αρχικό περιεχόμενο, μια νέα ευκαιρία δημιουργίας εσόδων και ένα εργαλείο πληροφοριών για να καθοδηγήσει τους δημιουργούς στην επίτευξη των στόχων τους.
Η Meta είναι ξεκάθαρη για την αποστροφή της για το μη πρωτότυπο περιεχόμενο στις πλατφόρμες της. Πρόσφατα, το ακούσαμε να αλλάζει τον τρόπο που λειτουργεί ο αλγόριθμός του για να δώσει προτεραιότητα στο αρχικό περιεχόμενο. Τώρα, κάνει ένα ακόμη βήμα για να παρακινήσει τους δημιουργούς να το παρατηρήσουν.
«Πιστεύουμε ότι οι δημιουργοί που κάνουν τη σκληρή δουλειά της δημιουργίας και της προώθησης πρωτότυπου περιεχομένου θα πρέπει να ανταμείβονται στη διανομή, την ανάπτυξη και τη δημιουργία εσόδων», λέει η Meta στην ανάρτησή της στο blog της. «Στο πλαίσιο αυτών των προσπαθειών, παρουσιάσαμε πρόσφατα αλλαγές κατάταξης που δίνουν προτεραιότητα στη διανομή πρωτότυπου περιεχομένου σε μέρη όπου προτείνουμε Κυλίνδρους, όπως η καρτέλα Κυλίνδρους και το Feed on Instagram και το Feed and Watch στο Facebook. Καθώς συνεχίζουμε αυτή τη δουλειά, κάνουμε μερικές αλλαγές στο πρόγραμμα κινήτρων που δίνουμε στους δημιουργούς τρόπους να προσεγγίσουν νέους ακόλουθους και να ανακαλύψουν νέες ευκαιρίες.»
Σύμφωνα με το Meta, οι νέες αλλαγές θα αφορούν ιδιαίτερα τον τρόπο υπολογισμού των πληρωμών των δημιουργών περιεχομένου. Η εταιρεία δεν αποκάλυψε πώς θα το έκανε. Ωστόσο, είναι σαφές ότι ο νέος υπολογισμός θα «στοχεύει στην επιβράβευση των δημιουργών σε μια σειρά μεγεθών κοινού που δημιουργούν πρωτότυπο περιεχόμενο υψηλής ποιότητας που έχει απήχηση στους ανθρώπους». Σε σχέση με αυτό, ο Meta ανέφερε επίσης ότι θα μπορούσε να οδηγήσει σε μεγάλες διαφορές στο ποσό της πληρωμής που θα λάβει κάποιος. Αυτό σημαίνει ότι θα μπορούσε να οδηγήσει σε υψηλότερη ή χαμηλότερη αμοιβή για άλλους, ανάλογα με την πρωτοτυπία των μεταφορτώσεων τους.
Από την άλλη πλευρά, η Meta είπε ότι λανσάρει ένα νέο κίνητρο για τους δημιουργούς στο πρόγραμμα μπόνους Reels Play – τις «Προκλήσεις» στο Facebook. Η εταιρεία λέει ότι ένας δημιουργός μπορεί να κερδίσει έως και 4.000 $ το μήνα σε αυτή τη νέα ευκαιρία συμμετέχοντας σε μια σειρά «διαδοχικών, αθροιστικών» εργασιών κάθε μήνα. “Για παράδειγμα, κερδίστε $20 όταν 5 από τους κυλίνδρους σας φτάσουν τα 100 παιχνίδια το καθένα”, εξηγεί ο Meta. «Όταν ένας δημιουργός ολοκληρώσει μια πρόκληση, η επόμενη πρόκληση ξεκλειδώνεται. Για παράδειγμα, όταν ένας δημιουργός ολοκληρώσει το παραπάνω παράδειγμα πρόκλησης 5 τροχών, θα δει το επόμενο, π.χ., να κερδίζει 100 $ όταν 20 από τους κυλίνδρους σας φτάσουν τα 500 παιχνίδια ο καθένας και ούτω καθεξής. Η πρόοδος των δημιουργών στις Προκλήσεις θα επανέλθει στο #1 στην αρχή κάθε περιόδου μπόνους 30 ημερών.”
Σε μια προσπάθεια να καταστήσει την πλατφόρμα πιο κερδοφόρα για τους δημιουργούς, η Meta ανακοίνωσε ότι το Stars on Reels έχει ευρύτερη επέκταση και ότι οι δημιουργοί του Instagram θα έχουν σύντομα τη δυνατότητα να αναρτούν τα Reels τους στο Facebook. Επιπλέον, η Meta υπόσχεται να εξερευνήσει την κατανομή εσόδων σε τροχούς με crossposted μέσω διαφημίσεων επικάλυψης σε κατάλληλους δημιουργούς.
Τέλος, η Meta λέει ότι γνωρίζει τα αιτήματα των δημιουργών για «περισσότερη προβολή σχετικά με την απόδοση των Reels τους». Ως απάντηση, η εταιρεία λανσάρει επίσης τη σελίδα Reels Play Bonus Insight στο Facebook, η οποία θα διευκολύνει τους δημιουργούς να δουν πόσα παιχνίδια ακριβώς παράγουν οι κατάλληλοι τροχοί τους κατά τη διάρκεια μιας συγκεκριμένης περιόδου κερδών.