Παρόλο που Netflix είχε εδώ και καιρό δηλώσει ότι η υπηρεσία του δεν θα περιλαμβάνει διαφημίσεις, αποκάλυψε τον περασμένο μήνα ότι θα κυκλοφορήσει στην πραγματικότητα ένα φθηνότερο πρόγραμμα με υποστήριξη διαφημίσεων. Ο συν-διευθύνων σύμβουλος Ριντ Χέιστινγκς δήλωσε σε μια κλήση κερδών ότι τα σχέδια για αυτό το επίπεδο θα επιβεβαιωθούν “κατά τα επόμενα δύο χρόνια”. Ωστόσο, φαίνεται ότι η εταιρεία θέλει να προσφέρει την επιλογή ακόμη πιο σύντομα. Σύμφωνα με πληροφορίες, σε εσωτερικό σημείωμα πρότεινε ότι μια έκδοση που υποστηρίζεται από διαφημίσεις της υπηρεσίας ροής θα εμφανιστεί αργότερα μέσα στο έτος.
Τα στελέχη είπαν στο προσωπικό στο σημείωμα ότι θέλουν να εισαγάγουν ένα σχέδιο που υποστηρίζεται από διαφημίσεις τους τελευταίους τρεις μήνες του 2022 . Επιπλέον, η σημείωση πρότεινε ότι το επίπεδο θα εισαχθεί περίπου την ίδια στιγμή ως επιπλέον χρέωση για τους συνδρομητές που μοιράζονται τους κωδικούς πρόσβασής τους με άτομα που ζουν σε διαφορετικές διευθύνσεις.
Το Netflix λέγεται ότι σημείωσε ότι, εκτός του Apple TV+, κάθε μεγάλη πλατφόρμα ροής προσφέρει ένα χαμηλού κόστους σχέδιο που υποστηρίζεται από διαφημίσεις. Αυτά περιλαμβάνουν τα Hulu, HBO Max και Peacock. Η εταιρεία φέρεται να είπε ότι ορισμένοι από τους ανταγωνιστές της κατάφεραν να “διατηρούν ισχυρές επωνυμίες” ενώ προβάλλουν διαφημίσεις.
Εν τω μεταξύ, το Netflix είπε πρόσφατα ότι περισσότερα από 222 εκατομμύρια νοικοκυριά είναι συνδρομητές επί πληρωμή. Ωστόσο, ισχυρίστηκε ότι περισσότερα από 100 εκατομμύρια νοικοκυριά παρακολουθούν το Netflix σε λογαριασμό κάποιου άλλου χωρίς να πληρώνεις για πρόσβαση. Στην κλήση κερδών, ο γενικός διευθυντής Greg Peters είπε ότι ενώ η εταιρεία «δεν προσπαθεί να κλείσει αυτήν την κοινή χρήση», «θα σας ζητήσει να πληρώσετε λίγο περισσότερο για να μπορέσετε μοιράζεστε.” Το Netflix άρχισε να δοκιμάζει μια επιπλέον χρέωση για τους κοινόχρηστους λογαριασμούς στο Περού, τη Χιλή και την Κόστα Ρίκα τον Μάρτιο.
Μετά από χρόνια εντυπωσιακής ανάπτυξης, το Netflix ξαφνικά έχει ένα μεγάλο πρόβλημα όσον αφορά τους αριθμούς συνδρομητών, οι οποίοι μειώθηκαν για πρώτη φορά το περασμένο τρίμηνο. Έχασε 200.000 μέλη (κυρίως λόγω του τερματισμού της υπηρεσίας της στη Ρωσία) και πιστεύει ότι μπορεί να χάσει άλλα δύο εκατομμύρια αυτό το τρίμηνο. Με τη μετοχή της να υποχωρεί πάνω από 50% τον τελευταίο μήνα, η εταιρεία ελπίζει σε μια βαθμίδα που υποστηρίζεται από διαφημίσεις και Οι επιπλέον χρεώσεις για την κοινή χρήση κωδικού πρόσβασης θα συμβάλουν στην αύξηση των εσόδων.