Για τουλάχιστον τρίτη φορά φέτος, η Tesla ανακαλεί ορισμένα από τα αυτοκίνητά της για πρόβλημα λογισμικού. Την περασμένη εβδομάδα, η Εθνική Υπηρεσία Ασφάλειας Οδικής Κυκλοφορίας (NHTSA) δημοσίευσε μια ειδοποίηση στον ιστότοπό της, ενημερώνοντας τους ιδιοκτήτες των οχημάτων Tesla Model S και X του 2021 και του 2022, καθώς και των οχημάτων Model 3 και Y του 2022 για ένα πρόβλημα υπερθέρμανσης που επηρεάζει το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας. αυτοκίνητα.
Σύμφωνα με την υπηρεσία, ένα σφάλμα λογισμικού μπορεί να προκαλέσει την υπερθέρμανση των CPU σε αυτά τα συστήματα είτε όταν πρόκειται να φορτίσετε γρήγορα τα επηρεαζόμενα μοντέλα είτε ήδη στη διαδικασία να το κάνετε. Στη συνέχεια, ο επεξεργαστής μπορεί να επιβραδύνει ή να επανεκκινήσει όταν ζεσταθεί πολύ. «Μια υστέρηση ή επανεκκίνηση της CPU μπορεί να εμποδίσει την κεντρική οθόνη να εμφανίσει την εικόνα της κάμερας οπισθοπορείας, την επιλογή ταχύτητας, τις ρυθμίσεις ελέγχου ορατότητας του παρμπρίζ και τα προειδοποιητικά φώτα, αυξάνοντας τον κίνδυνο σύγκρουσης», αναφέρει στην ανακοίνωσή της η NHTSA.
Η ανάκληση καλύπτει περίπου 130.000 αυτοκίνητα, . Η Tesla θα εκδώσει μια over-the-air ενημέρωση για την αντιμετώπιση του προβλήματος. Σε ένα χρονοδιάγραμμα που κοινοποίησε η Tesla στις 4 Μαΐου, η εταιρεία είπε ότι δεν γνώριζε τυχόν ατυχήματα, τραυματισμούς ή θανάτους που σχετίζονται με το σφάλμα. Η Tesla έχει μέχρι στιγμής πραγματοποιήσει 11 ανακλήσεις φέτος, ισοβαθμώντας την με τη μητρική εταιρεία Dodge Stellantis για την τέταρτη μεγαλύτερη το 2022. Νωρίτερα μέσα στο έτος, η εταιρεία ανακάλεσε περισσότερα από 817.000 αυτοκίνητα λόγω ελαττωματικών κουδουνιών ζώνης ασφαλείας, τοποθετώντας αυτή την τελευταία ενέργεια μεταξύ των μικρότερων ανακλήσεων Η Tesla πραγματοποίησε πρόσφατα.