Ο Διευθύνων Σύμβουλος του Twitter απολύει το κορυφαίο στέλεχος προϊόντων καθώς η εταιρεία μειώνει το κόστος

Ο Διευθύνων Σύμβουλος του Twitter απολύει το κορυφαίο στέλεχος προϊόντων καθώς η εταιρεία μειώνει το κόστος

Μια νέα ανανέωση συμβαίνει στην κορυφή του Twitter. Ο Διευθύνων Σύμβουλος Parag Agrawal απέλυσε τον γενικό διευθυντή καταναλωτικών προϊόντων της εταιρείας Kayvon Beykpour προκειμένου να «πάρει την ομάδα σε διαφορετική κατεύθυνση». Ο Μπρους Φαλκ, γενικός διευθυντής εσόδων της εταιρείας, αποχωρεί επίσης, επιβεβαίωσε η εταιρεία. Ο Beykpour, ο οποίος ήταν στην εταιρεία για επτά χρόνια, βρισκόταν σε άδεια πατρότητας εκείνη την εποχή. 

Η ανανέωση έρχεται παράλληλα με μια παύση προσλήψεων σε όλη την εταιρεία καθώς το Twitter προσπαθεί να μειώσει το κόστος. Ο Α είπε ότι η εταιρεία «παύει τις περισσότερες προσλήψεις» και «αποσύρει το κόστος εκτός εργασίας». Πιθανότατα θα τροφοδοτήσει περισσότερη αβεβαιότητα στο Twitter, το οποίο έχει κλονιστεί από τότε που η εταιρεία αποδέχθηκε την πρόταση του Έλον Μασκ να αγοράσει την εταιρεία. Ο Agrawal φέρεται να είπε στους υπαλλήλους ότι τα τρέχοντα στελέχη της εταιρείας δεν γνωρίζουν ποια κατεύθυνση θα πάρει ο Musk την πλατφόρμα. Ο Μασκ έχει δηλώσει ότι δεν έχει καμία εμπιστοσύνη στην τρέχουσα διοίκηση του Twitter και ότι έχει στο μυαλό του έναν νέο διευθύνοντα σύμβουλο όταν κλείσει η συμφωνία.

Παρ ‘όλα αυτά, ο Agrawal κάνει μεγάλες αλλαγές από μόνος του. Πιο αξιοσημείωτο, με την απόλυση του Beykpour, ενός μακροχρόνιου στελέχους προϊόντων που είναι δημοφιλής εντός και εκτός Twitter. «Η αλήθεια είναι ότι δεν φανταζόμουν έτσι και πότε φεύγω από το Twitter και δεν ήταν δική μου απόφαση», έγραψε σε ένα νήμα για την αποχώρησή του. Ο Παράγκ μου ζήτησε να φύγω αφού με ενημέρωσε ότι θέλει να πάει την ομάδα σε διαφορετική κατεύθυνση. 

Σε ένα σημείωμα, ο Agrawal ανέφερε την αποτυχία να πετύχει τους στόχους για έσοδα και ανάπτυξη χρηστών,. Ο Μασκ έχει ξεκαθαρίσει ότι έχει ακόμη πιο επιθετικούς στόχους για την πλατφόρμα. Πρόσφατα δήλωσε ότι σκοπεύει να αυξήσει τη βάση χρηστών του Twitter σε σχεδόν ένα δισεκατομμύριο χρήστες έως το 2028.

Το Twitter δεν είναι η μόνη μεγάλη πλατφόρμα που θέλει να μειώσει το κόστος. Η Meta είπε επίσης ότι σκοπεύει να αποσύρει τα σχέδιά της για προσλήψεις και έχει τερματίσει ορισμένα έργα στο τμήμα Reality Labs της. 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *