Μετά τη σύναψη συνεργασίας με τη Zynga πέρυσι, η TikTok δοκιμάζει ένα ζευγάρι minigames για κινητά στην πλατφόρμα της στο Βιετνάμ. Η κίνηση θα μπορούσε σύντομα να επιτρέψει στους χρήστες να παίζουν παιχνίδια απευθείας στην εφαρμογή, κάτι που οι πηγές του Reuter αποκαλούσαν «μεγάλη ώθηση» στο gaming.
Η TikTok επιβεβαίωσε ότι δοκιμάζει παιχνίδια HTML5 στην εφαρμογή της μέσω συνεργασιών με τη Zynga και άλλους τρίτους προγραμματιστές. Σύμφωνα με πληροφορίες, σχεδιάζει να κυκλοφορήσει παιχνίδια που υποστηρίζονται από διαφημίσεις που σχεδιάζουν από τη βιβλιοθήκη του μητρικού TikTok ByteDance για να ενισχύσει τα έσοδα και την αφοσίωση. «Ψάχνουμε πάντα τρόπους για να εμπλουτίσουμε την πλατφόρμα μας και να δοκιμάζουμε τακτικά νέες δυνατότητες και ενσωματώσεις που φέρνουν αξία στην κοινότητά μας», είπε ένας εκπρόσωπος στο Reuters μέσω email.
Πέρυσι, η TikTok ανακοίνωσε μια συνεργασία με τη Zynga σε μια εφαρμογή που ονομάζεται Disco Loco 3D (παραπάνω), μια εφαρμογή HTML5 που θα μπορούσε να λειτουργήσει μέσα στην εφαρμογή. Η εταιρεία δημιούργησε επίσης το Garden of Good, ένα μίνι παιχνίδι σε στυλ FarmVille που επιτρέπει στους παίκτες να κερδίζουν πόντους για να κάνουν δωρεές.
Ενώ η ByteDance ξεκινά με minigames, υποτίθεται ότι σκοπεύει να προχωρήσει πέρα από αυτό, πιθανώς σε πιο προηγμένους τύπους παιχνιδιών. Η κινεζική έκδοση του παιχνιδιού, Douyin, προσφέρει ήδη παιχνίδια και το TikTok έχει επίσης δοκιμάσει τη ροή μέσω της εφαρμογής Live Studio για υπολογιστή. Η εταιρεία μετράει πάνω από ένα δισεκατομμύριο χρήστες παγκοσμίως και έχει προβλέψει έσοδα από διαφημίσεις 11 δισεκατομμύρια δολάρια φέτος, περισσότερα από το Twitter και το Snap μαζί.