H FTC επιβάλλει πρόστιμο 150 εκατομμυρίων δολαρίων στο Twitter για «παραπλανητική» διαφήμιση  

H FTC επιβάλλει πρόστιμο 150 εκατομμυρίων δολαρίων στο Twitter για «παραπλανητική» διαφήμιση  

To Twitter πλήρωσε 150 εκατομμυρίων δολαρίων στην FTC για την «παραπλανητική» χρήση των δεδομένων των χρηστών για στοχευμένη διαφήμιση. Το πρόστιμο προέρχεται από την παραδοχή της εταιρείας το 2019 ότι για χρόνια χρησιμοποιούσε τους αριθμούς τηλεφώνου και τις διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου των χρηστών του Twitter που παρέχονται για έλεγχο ταυτότητας δύο παραγόντων για την προβολή στοχευμένων διαφημίσεων. 

Η εταιρεία είπε τότε ότι η χρήση των αριθμών τηλεφώνου για διαφημίσεις ήταν «ένα λάθος» και ότι δεν ήταν σίγουρο πόσοι χρήστες επηρεάστηκαν. Σε δήλωσή της, η πρόεδρος της FTC Lina Khan είπε ότι περισσότεροι από 140 εκατομμύρια χρήστες επηρεάστηκαν από την πρακτική, η οποία συνεχίστηκε μεταξύ 2014 και 2019. Επίσης, παραβίαζε μια προηγούμενη συμφωνία που είχε το Twitter με την FTC, που χρονολογείται από το 2011, η οποία ” απαγόρευσε στην εταιρεία να παραποιήσει τις πρακτικές απορρήτου και ασφάλειας».

Σε μια δήλωση, ο Chief Privacy Officer του Twitter, Damien Kieran, δήλωσε ότι η εταιρεία «συνεργάστηκε με την FTC σε κάθε βήμα της πορείας». 

«Αυτό το ζήτημα αντιμετωπίστηκε στις 17 Σεπτεμβρίου 2019 και σήμερα θέλουμε να επαναλάβουμε τη δουλειά που θα συνεχίσουμε να κάνουμε για να προστατεύσουμε το απόρρητο και την ασφάλεια των ανθρώπων που χρησιμοποιούν το Twitter», έγραψε ο Kieran. “Για να επιτύχουμε αυτόν τον διακανονισμό, έχουμε πληρώσει μια ποινή 150 εκατομμυρίων δολαρίων ΗΠΑ και έχουμε ευθυγραμμιστεί με την υπηρεσία σχετικά με λειτουργικές ενημερώσεις και βελτιώσεις προγραμμάτων για να διασφαλίσουμε ότι τα προσωπικά δεδομένα των ανθρώπων παραμένουν ασφαλή και το απόρρητό τους προστατεύεται.”

Εκτός από το πρόστιμο, η απόφαση της FTC ορίζει ότι το Twitter ειδοποιεί όλους τους χρήστες των οποίων ο αριθμός τηλεφώνου και τα email είχαν αρχικά συλλεχθεί για «ασφάλεια λογαριασμού» που χρησιμοποιήθηκαν επίσης για διαφημίσεις. Απαιτεί επίσης από το Twitter να διαθέσει έλεγχο ταυτότητας δύο παραγόντων μέσω μεθόδων διαφορετικών από τους αριθμούς τηλεφώνου, τις οποίες υιοθέτησε η εταιρεία το 2019. Twitter θα δημιουργήσει επίσης ένα νέο “περιεκτικό πρόγραμμα ασφάλειας απορρήτου και πληροφοριών” για την εξέταση νέων προϊόντων για πιθανούς κινδύνους απορρήτου και ασφάλειας.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *