Αυτή η ενότητα έχει σχεδιαστεί για να δώσει τις βασικές γνώσεις και δεξιότητες του υποψηφίου σε σχέση με τη δημιουργία εφαρμογών και λογισμικού με την χρήση της C++.
Αντικείμενα Αξιολόγησης
Κριτήρια Απόδοσης Δεξιότητες που θα εξεταστούν
Ανάπτυξη λογισμικού
Αντικειμενοστραφής προγραμματισμός (C++,)
Κατανόηση του αντικειμενοστραφή προγραμματισμού
Εγκατάσταση ολοκληρωμένου περιβάλλοντος ανάπτυξης αντικειμενοστραφής γλώσσας C++
Χρησιμοποιώντας χειριστές (Manipulators) και σημαίες μορφοποίησης (Flags)
Οι δείκτες στην γλώσσα προγραμματισμού C++
Δημιουργία κλάσεων, αντικειμένων
Εμφωλευμένες συναρτήσεις
Κατανόηση προσδιοριστών πρόσβασης
Χρήση νέων τελεστών για κατανομή δυναμικής μνήμης
Τελεστής ανάλυσης σκοπού
Χώρος ονομάτων (namespaces)
Η εντολή this
Υπερφόρτωση συνάρτησης (Overloading)
Συνάρτηση αρχικοποίησης αντικειμένων (Constructor)
Ανακατανομή της μνήμης με χρήση τελεστή διαγραφής
Συνάρτηση καταστροφής ή διαγραφής αντικειμένων (Destructor)
Συναρτήσεις και κλάσεις ιδιωτικής πρόσβασης και προστασίας μελών (Friend)
Πέρασμα και επιστροφή αντικειμένου με αναφορά 7.26.1.18 Μέλη στατικής κλάσης (Static Members)
Η εντολή const 7.26.1.19 Κληρονομικότητα (Inheritance)
Συμπεριφορά της συνάρτησης αρχικοποίησης αντικειμένων (Constructor) στην κληρονομικότητα (Inheritance)
Κατανόηση του πολυμορφισμού της εκτέλεσης (run-time) βήμα βήμα
Αφηρημένες κλάσεις χρησιμοποιούν εικονικές συναρτήσεις
Εικονικές συναρτήσεις καταστροφής ή διαγραφής αντικειμένων
Χειρισμός εξαιρέσεων
Πρότυπα
Υπερφόρτωση τελεστών
Μετάδοση αρχείων
Σημείωση: Οι εξεταζόμενοι απαντούν 30 ερωτήσεις.