Σε αυτή την ενότητα ο υποψήφιος εξετάζεται στη δεξιότητες του να σχεδιάζει μια πλήρη λύση ηλεκτρονικού εμπορίου, από τον σχεδιασμό της στρατηγικής πωλήσεων και την χρήση των γνωστότερων πλατφορμών δημιουργίας και διαχείρισης ηλεκτρονικού καταστήματος, έως την βελτιστοποίηση της εμπειρίας του πελάτη και την βελτιστοποίηση του περιεχομένου και των υπηρεσιών του ηλεκτρονικού καταστήματος.

Αντικείμενα αξιολόγησης

Κριτήρια απόδοσης Δεξιότητες που θα εξεταστούν

 

Ειδικός Συστημάτων ECommerce

Εισαγωγή στο ηλεκτρονικό εμπόριο

Τι είναι το ηλεκτρονικό εμπόριο

Κατηγορίες και μοντέλα ηλεκτρονικού εμπορίου

Ιστορική αναδρομή και εξέλιξη του ηλεκτρονικού εμπορίου

Οφέλη του ηλεκτρονικού εμπορίου στις επιχειρήσεις και το Internet

Νομοθεσία σχετικά με το ηλεκτρονικό εμπόριο

Ανάπτυξη στρατηγικών online πωλήσεων

Search Engine Optimization

Google Ads

Facebook Marketing

Facebook Ads

YouTube Marketing

Instagram Marketing

Γνώση πλατφορμών διεξαγωγής ψηφιακών πωλήσεων σε ιστότοπο

Σύγκριση των δημοφιλέστερων πλατφορμών διαδικτυακών πωλήσεων

Wordpress με χρήση Woocommerce

Magento

Prestashop

Opencart

Shopify

Στρατηγικές βελτίωσης της εμπειρίας του χρήστη, αύξηση των πωλήσεων και της κίνησης σε ιστότοπο και ανάπτυξη αφοσίωσης σε φίρμα

Σχεδιασμός ιστότοπου με γνώμονα την διευκόλυνση περιήγησης του χρήστη σε αυτόν (θέσεις μενού, banners, κτλ).

Βελτιστοποίηση του ιστότοπου για γρηγορότερη φόρτωση των σελίδων (caching, συμπίεση, βελτιστοποίηση ερωτημάτων στη βάση δεδομένων).

Βελτιστοποίηση αναζήτησης για γρήγορη αναζήτηση στο σύνολο των στοιχείων του προϊόντος.

Χρήση φίλτρων για διευκόλυνση του χρήστη στην αναζήτηση των προϊόντων που τον ενδιαφέρουν.

Σχεδιασμός σελίδας αγοράς για γρήγορη ολοκλήρωση της διαδικασίας αγοράς.

Σχεδιασμός ιστότοπου για βέλτιστη προβολή σε οποιοδήποτε μέγεθος οθόνης (responsive).

Υποστήριξη όσο το δυνατόν περισσότερων μεθόδων πληρωμής.

Παρουσίαση και απόδοση κινήτρων στους πελάτες για να προχωρήσουν σε επαναλαμβανόμενες αγορές (εκπτώσεις, κουπόνια).

Email marketing σε εγγεγραμένους χρήστες.

Αποστολή ερωτηματολογίου σε πιστούς πελάτες με στόχο τη βελτίωση της εμπειρίας τους στην χρήστη του ιστότοπου.

Διαχείριση ανάπτυξης και ενημέρωσης ιστοσελίδων - βελτιστοποίηση ιστοσελίδων

Διαχείριση προϊόντων και κατηγοριών.

Διαχείριση πωλήσεων.

Διαχείριση λοιπών ενημερωτικών σελίδων του ηλεκτρονικού καταστήματος.

Διαχείριση ενημερωτικών email για τις ενέργειες του χρήστη.

Διαχείριση πελατών.

Διαχείριση μεθόδων πληρωμής και αποστο- Syllabus Έκδοση 4.3_2 – Πιστοποιημένος Επαγγελματίας Χειριστής Η/Υ Εγκρίθηκε από: Τάκη Νικόλαο Vellum Diploma in IT Skills Professional Ισχύει από: 30/10/20 Vellum Global Educational Services Σελίδα 32 από 37 λής.

Τεχνικές Ανάπτυξης εφαρμογών Ηλεκτρονικού Εμπορίου

Ασφαλείς συναλλαγές (SSL - HTTPS).

Επικοινωνία με σύστημα τράπεζας για πληρωμές με πιστωτικές/χρεωστικές κάρτες.

Υποστήριξη πελατών σε πραγματικό χρόνο μέσω του ιστότοπου.

Συλλογή και παρουσίαση αναφορών για ενέργειες πελατών στον ιστότοπο.

Εξαγωγή feed προϊόντων για χρήση σε Facebook Ads ή Google Merchant Center.

Ανάπτυξη περιεχομένου για προϊόντα και υπηρεσίες

Εισαγωγή επεξηγηματικού τίτλου.

Παρουσίαση άρτιων εικόνων.

Αναλυτική περιγραφή κάθε προϊόντος.

Βίντεο παρουσίασης χρήσης του προϊόντος.

Παρουσίαση διαφορετικών επιλογών και σε μεταβλητά προϊόντα.

Εισαγωγή φίλτρων.

Εισαγωγή χαρακτηριστικών προϊόντος.

 

Σημείωση: Οι εξεταζόμενοι απαντούν 40 ερωτήσεις.