Περιεχόμενα εξεταστικής ύλης
Ενότητα 1η: ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ ΣΕ ΔΙΚΤΥΑ FRANCHISE
Καλύπτονται θέματα διαχείρισης διαδοχικών σταδίων που περιλαμβάνονται κατά την απόκτηση, μεταφορά και αποθήκευση υλικών, εξαρτημάτων και τελικών προϊόντων, συμπεριλαμβανομένου της πληροφόρησης, που χρησιμοποιούν τα δίκτυα Δικαιόχρησης. Είναι η εκτέλεση των γενόμενων παραγγελιών με το χαμηλότερο δυνατό κόστος, αυξάνοντας την ανταγωνιστικότητα των επιχειρήσεων Δικαιόχρησης, μεμονωμένα αλλά και στο σύνολο της αλυσίδας.
Αντικείμενα αξιολόγησης Γνώσεις/ δεξιότητες/ Ικανότητες
Διαχείριση Εφοδιαστικής Αλυσίδας
Σημασία Εφοδιαστικής Αλυσίδας
Στόχοι Διαχείρισης Εφοδιαστικής Αλυσίδας
Καθημερινές Δραστηριότητες
Κόστος Επιβάρυνσης
Παράγοντες Ολοκλήρωσης ΔΕΑ
Ποιότητα Εξυπηρέτησης Εφοδιαστικής Αλυσίδας
Είδη Πελατών
Έννοια Αξίας
Ποιότητα Εξυπηρέτησης Πελατών
Ποιότητα και Υπηρεσίες
Προσδοκίες και Μοντέλο SERVQUAL
Ωφέλεια Διαχείρισης Παραπόνων
Δημιουργία Προστιθέμενης Αξίας
Στάδια Δημιουργίας Προστιθέμενης Αξίας
Συστήματα Διαχείρισης Ποιότητας
Αρχές Ολικής Ποιότητας Πελατών
Επίπεδα Εξυπηρέτησης - Δείκτες Αξιολόγησης
Χάσματα - Διάψευση Προσδοκιών Πελατών
Σύστημα Διαχείρισης Παραπόνων
Ενότητα 2η: ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΙΚΩΝ ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΩΝ ΣΕ ΔΙΚΤΥΑ FRANCHISE
Σφαιρικά καλύπτονται θέματα επί της εφαρμογής προτύπων ασφάλειας τόσο κατά τη διαχείριση Τροφίμων, όσο και των παραγόμενων οργανικών απορριμμάτων. Μέσω διάχυση της ανάλογης πληροφόρησης, μακροχρόνια προωθείται ένας ενιαίος και θεμιτός ανταγωνισμός μεταξύ επιχειρήσεων του κλάδου διατροφής, ιδιαίτερα αυτών της Δικαιόχρησης, όπως άλλωστε υπαγορεύονται από διεθνείς οργανισμούς.
Αντικείμενα αξιολόγησης Γνώσεις/ δεξιότητες/ Ικανότητες
Εισαγωγή στη Διαχείριση Τροφίμων
Ορισμοί - Διακρίσεις Τροφίμων
Επεξεργασία Τροφίμων
Είδη Κινδύνων σε Τρόφιμα
Παρακολούθηση Υλικών Επαφής με Τρόφιμα
Ποιότητα Τροφίμων
Ορισμοί, Έννοιες Ποιότητας Τροφίμων
Έλεγχος Ποιότητας Τροφίμων
Εργαλεία Ελέγχου Ποιότητας Τροφίμων
Ιχνηλασιμότητα Τροφίμων
Διαχείριση Οργανικών Απορριμμάτων
Γενικές Έννοιες Απορριμμάτων
Τροφικά Απόβλητα
Οργανικά Απόβλητα
Τεχνολογίες Διαχείρισης Οργανικών Αποβλήτων
Ενότητα 3η: ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ ΣΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ FRANCHISING
Στην ενότητα αυτή, εξετάζονται οι προϋποθέσεις ικανοποίησης Πελατών στα Δίκτυα Franchise, προκειμένου να μειωθούν τα κόστη εξυπηρέτησής τους (παράπονα), να αυξηθούν οι επαναλαμβανόμενες αγορές –πιστοί πελάτες, και να διευρυνθεί ανάλογα το ποιοτικό – κερδοφόρο πελατολόγιο. Άμεση συνέπεια είναι η ενίσχυση των πωλήσεων, καθώς και η διεύρυνση της κερδοφορίας των εμπλεκόμενων επιχειρήσεων στα συστήματα Δικαιόχρησης.
Αντικείμενα αξιολόγησης Γνώσεις/ δεξιότητες/ Ικανότητες
Βασικές Έννοιες Υπηρεσιών
Βασικές Έννοιες Πελάτη
Έννοια Εξυπηρέτησης
Έννοια Αξίας Υπηρεσιών
Υπηρεσίες και Δίκτυα Franchise
Παράγοντες Παροχής Υπηρεσιών
Εξυπηρέτηση
Ποιότητα Προσφερόμενων Υπηρεσιών
Ποιοτική Εξυπηρέτηση Πελατών
Πολιτική Εξυπηρέτησης Πελατών
Επικοινωνία και Εξυπηρέτηση
Διαδικασία Επικοινωνίας
Τεχνικές Επηρεασμού
Λεκτική Επικοινωνία
Mη Λεκτική Επικοινωνία