Η Apple απέκλεισε 1,6 εκατομμύρια εφαρμογές από την εξαπάτηση χρηστών το 2021

Η Apple απέκλεισε 1,6 εκατομμύρια εφαρμογές από την εξαπάτηση χρηστών το 2021

Η Apple είπε αυτή την εβδομάδα ότι περισσότερες από 343.000 εφαρμογές iOS αποκλείστηκαν από την ομάδα App Store App Review για παραβιάσεις απορρήτου πέρυσι, ενώ άλλες 157.000 απορρίφθηκαν για απόπειρα παραπλάνησης ή ανεπιθύμητης αλληλογραφίας χρηστών iOS .

Η εταιρεία πρόσθεσε ότι απέκλεισε επίσης περισσότερες από 34.500 εφαρμογές από το να ευρετηριαστούν στο App Store επειδή χρησιμοποιούσαν μη τεκμηριωμένες ή κρυφές λειτουργίες.

Η Apple αφαίρεσε επίσης 155.000 περισσότερες εφαρμογές για τακτικές bait-and-switch, όπως η προσθήκη νέωνχαρακτηριστικών ή δυνατοτήτων μετά την έγκριση.

Καθ’ όλη τη διάρκεια του 2021, η ομάδα Αναθεώρησης Εφαρμογών διέκοψε περισσότερες από 1,6 εκατομμύρια επικίνδυνες ή ευάλωτες εφαρμογές και ενημερώσεις από την προσγείωση στο App Store και την πιθανή εξαπάτηση χρηστών.

Πέρυσι, στην πρώτη έκθεση ανάλυσης πρόληψης απάτης, η Apple είπε ότι σχεδόν 1 εκατομμύριο προβληματικές νέες εφαρμογές και σχεδόν 1 εκατομμύριο ενημερώσεις εφαρμογών απορρίφθηκαν ή αφαιρέθηκαν από την ομάδα ελέγχου εφαρμογών.

Η Apple λέει ότι οι προσπάθειές της να προστατεύσει τους πελάτες από απόπειρες απάτης απαιτούν την παρακολούθηση και την επαγρύπνηση πολλών ομάδων εστιασμένων σε διάφορους τομείς, από την Αναθεώρηση εφαρμογών έως την απάτη στο Discovery. 

Apple 2021 fraud prevention analysis report

«Η Apple είναι αφοσιωμένη στο να διατηρεί το App Store ένα ασφαλές και αξιόπιστο μέρος για να ανακαλύπτουν και να κάνουν λήψη εφαρμογών οι χρήστες», ανέφερε η εταιρεία στη φετινή έκθεση.

“Ένας βασικός πυλώνας σε αυτή την προσπάθεια είναι η συνεχιζόμενη εργασία της Apple για τον εντοπισμό και τη λήψη μέτρων εναντίον κακών παραγόντων που επιδιώκουν να εξαπατήσουν προγραμματιστές και χρήστες.”

Οι προσπάθειες της Apple να προστατεύσει τους χρήστες από την απάτη είναι ευπρόσδεκτες, καθώς οι εφαρμογές απάτης γνωστές ως fleeceware εξακολουθούν να αποτελούν μεγάλο πρόβλημα στο iOS App Store, όπως ανακαλύφθηκε από ερευνητές της Avast πέρυσι.

Τέτοιες εφαρμογές δελεάζουν τους πελάτες με υποσχέσεις δωρεάν δοκιμών, αλλά αντίθετα θα απαιτούν υπερβολικό κόστος συνδρομής χιλιάδων δολαρίων ετησίως.

Όπως ανέφερε η Avast, περίπου 200 τέτοιες εφαρμογές fleeceware με συνολικά εκτιμώμενα έσοδα άνω των 400 εκατομμυρίων δολαρίων στα καταστήματα εφαρμογών της Apple και της Google.

Ένα χρόνο νωρίτερα, οι ερευνητές της Sophos εντόπισαν επίσης δεκάδες εφαρμογές fleeceware που κατέβασαν χρήστες iOS περίπου 3.680.000 φορές και συγκαταλέγονταν μεταξύ των εφαρμογών με τις μεγαλύτερες εισπράξεις στο App Store. 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *