H Google χρησιμοποιεί εδώ και καιρό τη μηχανική εκμάθηση για να βελτιώσει τα προϊόντα της, συμπεριλαμβανομένου του Chrome. Η εταιρεία λέει ότι κατάφερε να κάνει το πρόγραμμα περιήγησης πιο ασφαλές στη χρήση. Τον Μάρτιο, η Google παρουσίασε μια νέα τεχνική μηχανικής εκμάθησης που είναι σε θέση να ανιχνεύει 2,5 φορές περισσότερες πιθανές επιθέσεις phishing και πιθανώς κακόβουλους ιστότοπους από το προηγούμενο μοντέλο. Αυτό θα βοηθήσει στην προστασία των χρηστών και των δεδομένων τους.
Η εταιρεία αντιμετωπίζει επίσης ενοχλητικά αιτήματα από ορισμένους ιστότοπους για αποστολή ειδοποιήσεων. Μπορεί να είναι χρήσιμα για ιστότοπους από τους οποίους θέλετε να λαμβάνετε ενημερώσεις, αλλά συχνά είναι απλώς ενοχλητικοί. Το Chrome είναι ήδη σε θέση να προβλέψει πότε ένας χρήστης δεν θα εκχωρήσει σε έναν ιστότοπο την άδεια να παρέχει ειδοποιήσεις σελίδας και στη συνέχεια να τις αποκλείσει αυτόματα. Η επόμενη έκδοση του Chrome θα έχει ένα μοντέλο ML που θα μπορεί να χειριστεί αυτές τις προβλέψεις στη συσκευή σας.
Η Google σχεδιάζει επίσης να χρησιμοποιήσει τη μηχανική εκμάθηση για να κάνει τη γραμμή εργαλείων του Chrome πιο χρήσιμη ανάλογα με το τι κάνετε τη δεδομένη στιγμή. Μπορεί να επισημάνει μια επιλογή φωνητικής αναζήτησης εάν αυτό είναι κάτι που κάνετε τακτικά ή να προσθέσει μια επιλογή κοινής χρήσης εάν τείνετε να ενημερώνεστε για ειδήσεις ενώ βρίσκεστε σε δημόσια συγκοινωνία και να στέλνετε συνδέσμους στους φίλους σας. Αυτή η ενημέρωση θα μπορούσε να αποδειχθεί χρήσιμη εξοικονόμηση χρόνου για τα πράγματα που κάνετε πιο συχνά σε ορισμένες περιπτώσεις. Θα μπορείτε επίσης να τροποποιήσετε τις ενέργειες της γραμμής εργαλείων με μη αυτόματο τρόπο.