Λευκός Οίκος: Ποια πρότυπα θέτει για το εθνικό δίκτυο φόρτισης EV

Λευκός Οίκος: Ποια πρότυπα θέτει για το εθνικό δίκτυο φόρτισης EV

Ο Λευκός Οίκος θέλει τώρα να ορίσει ελάχιστες απαιτήσεις για το προγραμματισμένο εθνικό δίκτυο φόρτισης EV, Η κυβέρνηση Μπάιντεν πρότεινε πρότυπα για φορτιστές που χρηματοδοτούνται στο πλαίσιο του προγράμματος Formula National Electric Vehicle Infrastructure (NEVI) είναι “βολικό, προσιτό, αξιόπιστο και προσβάσιμο” για μια μεγάλη ποικιλία οδηγών και οχημάτων. Στην ιδανική περίπτωση, δεν θα χρειάζεται να ανησυχείτε για την ολοκλήρωση ενός ταξιδιού εκτός χώρας.

Τα πρότυπα απαιτούν από τους σταθμούς να προσφέρουν αρκετές θύρες για γρήγορη φόρτιση τεσσάρων ηλεκτρικών οχημάτων ταυτόχρονα στα 150 kW ή υψηλότερα, και να χρησιμοποιούν το βύσμα CCS που βρίσκεται συχνά στους γενικούς φορτιστές. Οι φορτιστές θα πρέπει να είναι λειτουργικοί τουλάχιστον στο 97 τοις εκατό των περιπτώσεων, με εξειδικευμένο εργατικό δυναμικό για να διατηρούνται στη συντήρηση. Επίσης, δεν θα χρειάζεται να ανησυχείτε για το πώς θα πληρώσετε. Θα υπήρχαν «παρόμοια» συστήματα πληρωμών και οι διαχειριστές σταθμών δεν θα μπορούσαν να απαιτήσουν συμμετοχή. Τα κοινά πρότυπα δεδομένων διασφαλίζουν την κατάσταση φόρτισης σε πραγματικό χρόνο, ανεξάρτητα από το μοντέλο EV που διαθέτετε.

Ο Πρόεδρος Μπάιντεν χρησιμοποιεί το NEVI για να βοηθήσει τις πολιτείες να κατασκευάσουν 500.000 φορτιστές έως το 2030 και ελπίζει ότι το πρόγραμμα θα δώσει ώθηση στην υιοθέτηση EV στο σημείο όπου το 50 τοις εκατό των πωλήσεων νέων οχημάτων θα είναι ηλεκτρικά έως το 2030. Τα πρότυπα θα μπορούσαν να διαδραματίσουν βασικό ρόλο σε αυτό. είναι πιο πιθανό να αγοράσετε ένα EV εάν γνωρίζετε ότι μπορείτε να φορτίσετε γρήγορα, χωρίς να περιμένετε σε μεγάλες ουρές.

Υπάρχουν περιορισμοί. Η πρόταση δεν θα κάλυπτε φορτιστές εκτός NEVI, φυσικά, επομένως θα πρέπει να προσέχετε για αργούς ή δυσκίνητους σταθμούς. Δεν είναι επίσης σαφές πόσο καλά θα αντέξουν οι προδιαγραφές φόρτισης με την πάροδο του χρόνου. Αν και τουλάχιστον τέσσερις θύρες 150 kW μπορεί να ακούγονται επαρκείς τώρα, αυτό μπορεί να μην ισχύει μέχρι το 2030 — η Tesla έχει ήδη υπερσυμπιεστές 250 kW και εξακολουθεί να υπάρχει η πιθανότητα οι πωλήσεις EV να ξεπεράσουν τις εγκαταστάσεις φορτιστών. Εάν τα πρότυπα τεθούν σε ισχύ, ωστόσο, θα έχετε τουλάχιστον μια γραμμή βάσης που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να σχεδιάσετε τις διαδρομές σας.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *